Hoeveel GSM's koppelbaar?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
ibookje

Hoeveel GSM's koppelbaar?

Bericht door ibookje » 10 feb 2010, 23:04

Kan je meer dan een GSM koppelen op de bluetooth?

Ook ik loop met twee GSM's rond (zakelijk & prive). Als ik werk heb ik beide GSM's bij me. Dan wil ik dat de zakelijke GSM gekoppeld is. Maar in mijn vrije tijd heb ik alleen de prive GSM bij me.

Hoe krijg ik dit voorelkaar?

Ps. Vanmiddag probeerde ik mijn prive GSM te koppelen. Dat lukte niet maar wat veel vervelender is dat de koppeling met mijn werk GSM verdwenen was en ik kreeg het niet meer voor elkaar om die weer gekoppeld te krijgen... :?

Morgen weer eens proberen. Don't fix it if it aint broke of zoiets?... (|

Joop

Re: Hoeveel GSM's koppelbaar?

Bericht door Joop » 19 feb 2010, 23:08

Totaal kun je 4 telefoons koppelen aan de auto...

...echter kun je er maar één tegelijk gebruiken. Wil je schakelen tussen de telefoons dan zul je de telefoon die je wil gebruiken voorrang moeten geven op koppeling met het systeem...

Ik gebruik zelf ook twee telefoons (zakelijk en privé)... De zakelijke staat als 1e aangemeld. Als ik privé een telefoontje wil plegen en ik per sé mijn prive telefoon daar wil gebruiken zal ik dus eerst die telefoon via de BT moeten koppelen door deze één positie omhoog te schuiven.

Heb je I-drive met nav. of enkel de Professional radio zonder nav.?
BMW - Maßstab für Fahrspaß

ibookje

Bericht door ibookje » 21 feb 2010, 20:24

Heb i-Drive met navi.

Hoe regel je de volgorde?

Tussen haakjes: ik merk dat de telefoonnummers worden overgeomen op he tscherm. Maar ik zie alleen de eerste 4-5 namen van een letter terwijl er meer zijn. De i-drive knop wil niet verder dan deze 4-5 namen?

Joop

Bericht door Joop » 22 feb 2010, 22:20

Als je meerdere telefoons gekoppeld heb zul je in het Bluetooth menu de telefoon kunnen selecteren die je wilt gebruiken. Deze komt dan bovenaan de lijst te staan.

In principe is het zo dat de laatst gekoppelde telefoon de hoogste prioriteit krijgt en daarmee bovenaan de lijst staat.

Even kijken in de losse BT-handleiding zou ik zeggen; heb zelf nl. een uitvoering zonder I-drive...
BMW - Maßstab für Fahrspaß

ibookje

Bericht door ibookje » 23 feb 2010, 00:15

Dank je Joop voor de uitleg.
De handleiding is typische 'verduitst' nederlands. Niet door te komen en soms zo onbegrijpelijk als de pest... (|

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”