Er zijn 15 resultaten gevonden
- 06 sep 2013, 19:04
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Dat hoor ik nu inderdaad steeds vaker. Ik zal de sensoren wel vervangen
- 04 sep 2013, 08:31
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Iemand nog?
- 24 aug 2013, 18:10
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Niet foutloos, ze blijven ingrijpen.
Ik heb trouwens geen snelheidsmodule onder de stoel zitten..
Ik heb trouwens geen snelheidsmodule onder de stoel zitten..
- 23 aug 2013, 12:14
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Jep die heb ik al 3x gewisseld.
Dat weet ik niet zal ik even moeten bekijken.
Dat is dus raar aangezien via de laptop alle sensoren werken.
Dat weet ik niet zal ik even moeten bekijken.
Dat is dus raar aangezien via de laptop alle sensoren werken.
- 22 aug 2013, 22:17
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Volgens mij heb ik onder de stoel geen computer, maar zal het morgen even nakijken.
Maar wat jij zegt zal wel heel goed kunnen! De elektronische module van asc of? Asc module heb ik er al 3 van geprobeerd. En de module op de abs pomp 2x.
Maar wat jij zegt zal wel heel goed kunnen! De elektronische module van asc of? Asc module heb ik er al 3 van geprobeerd. En de module op de abs pomp 2x.
- 21 aug 2013, 21:17
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Jep, naar de 30 ongeveer.
En daar onder is het gewoon ingrijpen bij de rem intrappen.
Jep zelfs de lampjes op het display branden niet...
En daar onder is het gewoon ingrijpen bij de rem intrappen.
Jep zelfs de lampjes op het display branden niet...
- 21 aug 2013, 20:26
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Alleen onder de 30 km/h ongeacht de versnelling waar ik in zit.
Voor zover ik weet is dynamo in orde en laad goed bij. Ik zal hem nog even een x doormeten.
Ja zaterdag ga ik nog 1 x de sensoren en bekabeling bekijken.
Voor zover ik weet is dynamo in orde en laad goed bij. Ik zal hem nog even een x doormeten.
Ja zaterdag ga ik nog 1 x de sensoren en bekabeling bekijken.
- 21 aug 2013, 19:25
- Forum: Stel jezelf voor
- Onderwerp: Even voorstellen e39 523 montrealblau
- Reacties: 2
- Weergaves: 161
- 21 aug 2013, 19:24
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Dat is wel beter! Bedankt!
Iemand nog suggesties?
Iemand nog suggesties?
- 18 aug 2013, 21:55
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Ik ben bang van niet, maar kan ze nog wel een keer nameten.
- 18 aug 2013, 21:39
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Klopt, maar ik heb met de laptop aan de auto gereden om de sensoren te testen. en alle sensoren gaven de zelfde waardes.
- 18 aug 2013, 20:58
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Het is bijna onmogelijk dat de banden in deze zaak meespelen.
- 18 aug 2013, 19:22
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Originele wielen zitten eronder, daar kan het dus niet aan liggen.
Prima zal ik morgen even doen!
Prima zal ik morgen even doen!
- 18 aug 2013, 15:23
- Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
- Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
- Reacties: 28
- Weergaves: 1596
523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Goedendag, sinds kort eigenaar van een 523 uit '97 Toen ik de auto kocht wist ik al dat er een probleem in ABS systeem zat en dat er makkelijk van af te komen met een nieuwe pomp + module. Dat heeft helaas niets geholpen. Ik heb er ook al 2 andere asc computers aangehangen, en dat veranderd de zaak ...
- 18 aug 2013, 14:58
- Forum: Stel jezelf voor
- Onderwerp: Even voorstellen e39 523 montrealblau
- Reacties: 2
- Weergaves: 161
Even voorstellen e39 523 montrealblau
Goedendag, naar al een lange tijd lid te zijn op dit forum zal ik me maar eens voorstellen. sinds kort in het bezit van een E39 523 1997 :D Auto gekocht met iet wat werk, aangezien ik wel wat te doen moet hebben! ik heb de auto nog niet niet klaar en heb dus ook nog geen fotos. Ik zal wel een kleine...

