Er zijn 15 resultaten gevonden

door Amarb
06 sep 2013, 19:04
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Dat hoor ik nu inderdaad steeds vaker. Ik zal de sensoren wel vervangen
door Amarb
04 sep 2013, 08:31
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Iemand nog?
door Amarb
24 aug 2013, 18:10
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Niet foutloos, ze blijven ingrijpen.
Ik heb trouwens geen snelheidsmodule onder de stoel zitten..
door Amarb
23 aug 2013, 12:14
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Jep die heb ik al 3x gewisseld.
Dat weet ik niet zal ik even moeten bekijken.
Dat is dus raar aangezien via de laptop alle sensoren werken.
door Amarb
22 aug 2013, 22:17
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Volgens mij heb ik onder de stoel geen computer, maar zal het morgen even nakijken.
Maar wat jij zegt zal wel heel goed kunnen! De elektronische module van asc of? Asc module heb ik er al 3 van geprobeerd. En de module op de abs pomp 2x.
door Amarb
21 aug 2013, 21:17
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Jep, naar de 30 ongeveer.
En daar onder is het gewoon ingrijpen bij de rem intrappen.
Jep zelfs de lampjes op het display branden niet...
door Amarb
21 aug 2013, 20:26
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Alleen onder de 30 km/h ongeacht de versnelling waar ik in zit.
Voor zover ik weet is dynamo in orde en laad goed bij. Ik zal hem nog even een x doormeten.
Ja zaterdag ga ik nog 1 x de sensoren en bekabeling bekijken.
door Amarb
21 aug 2013, 19:25
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Even voorstellen e39 523 montrealblau
Reacties: 2
Weergaves: 161

Re: Even voorstellen e39 523 montrealblau

Bedankt!
door Amarb
21 aug 2013, 19:24
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Dat is wel beter! Bedankt!
Iemand nog suggesties?
door Amarb
18 aug 2013, 21:55
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Ik ben bang van niet, maar kan ze nog wel een keer nameten.
door Amarb
18 aug 2013, 21:39
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Klopt, maar ik heb met de laptop aan de auto gereden om de sensoren te testen. en alle sensoren gaven de zelfde waardes.
door Amarb
18 aug 2013, 20:58
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Het is bijna onmogelijk dat de banden in deze zaak meespelen.
door Amarb
18 aug 2013, 19:22
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

Re: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Originele wielen zitten eronder, daar kan het dus niet aan liggen.
Prima zal ik morgen even doen!
door Amarb
18 aug 2013, 15:23
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: 523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in
Reacties: 28
Weergaves: 1596

523 1997 Abs/asc grijpt onnodig in

Goedendag, sinds kort eigenaar van een 523 uit '97 Toen ik de auto kocht wist ik al dat er een probleem in ABS systeem zat en dat er makkelijk van af te komen met een nieuwe pomp + module. Dat heeft helaas niets geholpen. Ik heb er ook al 2 andere asc computers aangehangen, en dat veranderd de zaak ...
door Amarb
18 aug 2013, 14:58
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: Even voorstellen e39 523 montrealblau
Reacties: 2
Weergaves: 161

Even voorstellen e39 523 montrealblau

Goedendag, naar al een lange tijd lid te zijn op dit forum zal ik me maar eens voorstellen. sinds kort in het bezit van een E39 523 1997 :D Auto gekocht met iet wat werk, aangezien ik wel wat te doen moet hebben! ik heb de auto nog niet niet klaar en heb dus ook nog geen fotos. Ik zal wel een kleine...

Ga naar uitgebreid zoeken