Er zijn 4 resultaten gevonden

door bmw525tds1303
14 dec 2013, 20:29
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998
Reacties: 4
Weergaves: 434

Re: Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998

goede tip! bedankt, ga ik zeker doen. Maar ik wilde eerst proberen of ik foutcodes boven water kreeg . Bedankt voor het meedenken !
door bmw525tds1303
12 dec 2013, 19:56
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998
Reacties: 4
Weergaves: 434

Re: Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998

Update, inmiddels de module gevonden en laten testen, deze blijkt prima te zijn. Zodra hij teruggeplaatst is wil ik hem laten uitlezen. Iemand een tip waar dit het meeste kans van slagen heeft in de regio groot rotterdam?
door bmw525tds1303
01 dec 2013, 16:16
Forum: BMW 5 Serie (E39) Techniek
Onderwerp: Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998
Reacties: 4
Weergaves: 434

Versnellingsbak in noodloop E39 525 tds 1998

Goedemiddag, graag jullie hulp/ ideeen voor het volgende probleem. Ik rijd sinds kort een BMW 525 tds touring exec van 1998. De automaatbak staat vast in Noodloop en staat voor mijn gevoel alleen in 3 . Ik heb hem bij een automaat specialist neergezet, die wilde hem eerst uitlezen maar komt niet in ...
door bmw525tds1303
01 dec 2013, 16:02
Forum: Stel jezelf voor
Onderwerp: bmw 525tds1303 stelt zich voor
Reacties: 1
Weergaves: 81

bmw 525tds1303 stelt zich voor

Goedemiddag, ik ben Sander uit Oud Beijerland. Ik rijd sinds kort een BMW 525tds Touring executive automaat van 1998. Import uit Duitsland in 2004. Zwart metallic met creme lederen interieur. Volgens mij met de volgende opties : Sportstoelen, cruisecontrol, mistlampen, PDC achter ( niet werkend ) mi...

Ga naar uitgebreid zoeken