kabel doorvoeren dashboard
kabel doorvoeren dashboard
Hulp nodig!!!!
Was vandaag zeker een uur bezig 2 ip-bus kabel door te voeren vanaf de stuurkolom naar de kant van de handschoenen-kast.Achter de middenconsole zit weinig ruimte dat alleen een paar dunne kabels wel lukt.
Maar 2 ip-bus kabel lukt niet.
Wie weet raad mee.Morgen wil ik de radio-frame,midden-rooster en airco-paneel weg halen en kijken of het lukt de kabels vanaf de voorkant door te voeren.
nogmaals wie heeft een betere oplossing voor mij?
Was vandaag zeker een uur bezig 2 ip-bus kabel door te voeren vanaf de stuurkolom naar de kant van de handschoenen-kast.Achter de middenconsole zit weinig ruimte dat alleen een paar dunne kabels wel lukt.
Maar 2 ip-bus kabel lukt niet.
Wie weet raad mee.Morgen wil ik de radio-frame,midden-rooster en airco-paneel weg halen en kijken of het lukt de kabels vanaf de voorkant door te voeren.
nogmaals wie heeft een betere oplossing voor mij?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: kabel doorvoeren dashboard
Als je het middenrooster en het radio/airco frame weghaalt heb je ZEEËN van ruimte! ;-)
zie hier: http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... a&start=32
Ja bedankt ervoor.Ik was later erachter gekomen dat het op deze manier moet.En dit is eigenlijk wel de enige manier.doezel schreef:Als je het middenrooster en het radio/airco frame weghaalt heb je ZEEËN van ruimte! ;-)
Hoe krijg je die er eigenlijk uit, ik kreeg het niet voor elkaar en durfde niet te hard te trekken, bij het inbouwen van de parrot.doezel schreef:Als je het middenrooster en het radio/airco frame weghaalt heb je ZEEËN van ruimte! ;-)
Ik heb de kabels uiteindelijk wel weg gekregen maar ben toch nieuwsgierig hoe dat middenrooster er nou eigenlijk uit moest :?
gr
Het zit inderdaad wat stevig ingedrukt,maar als je aan weerskanten met een platte schroeverdraaier een beetje uitwipt,moet je gewoon in het midden stevig naar je toetrekken.
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 20 mar 2009, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
Wat ook wel eens wil helpen bij het doorvoeren van kabels is het gerbuiken van een stukje harde koperdraad. Hiermee kan je makkelijk doorprikken en ook kan je het makkelijk buigen om bijvoorbeeld om een hoekje een gat door te steken.
Het kan wel eens handig zijn.
Het kan wel eens handig zijn.
Dat koper-draad steken gaat wel.en wat ik zei,een paar dunnen kabels doorvoeren lukt misschien nog ook wel.Maar een ip-bus kabel gaat echt niet lukken. (|