facelift lichten op een pre facelift

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Arsenalfc14

facelift lichten op een pre facelift

Bericht door Arsenalfc14 » 01 apr 2009, 09:55

Hallo,

Ik heb gisteren mijn facelift lichten op mijn pre facelift gemonteerd, Het probleem is nu wel dat het binnenwerk waar dus de kofferverlichting en de lampjes voor de lichtblokken van de pre facelift inzaten, niet meer past. want in de lichtblokken van de facelift zitten de lampen al geintegreerd. Hoe hebben jullie dit opgelost want nu zitten mijn draden vanbinnen in de koffer bloot?

foto's:

Afbeelding

Dit plaatje kan er wss niet meer terug bij?

Afbeelding

Afbeelding

DJLeonardo

Re: facelift lichten op een pre facelift

Bericht door DJLeonardo » 01 apr 2009, 12:09

Simpel , ik had een facelift auto gekocht. Dat paste toch het beste bij de facelift achterlichten! :amen:

Ik ben bang dat je het even aan hem moet vragen:

Afbeelding
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 01 apr 2009, 12:41

Wellicht gewoon de kapjes erop van een facelift sedan... ?? Of zit dat daar weer anders... ??

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 01 apr 2009, 14:03

Wat hij laat zien op de foto is het plaatje van de FL. Zoals je ziet zitten daar de fittingen op. Wat ik op de eerste foto zie is dat de lampen al in de buiten behuizing zitten. 9met fittingen dus. Dus dat gaat idd niet passen. Je kan misschien de fittingen van de FL achterplaat eruit slopen maar dat heeft dus een hoog Mc Gyver gehalte en het risico dat het nooit echt lekker gaat passen. Zou ik niet voor kiezen want ze zijn gelijk nutteloos als je ze weer verkopen wil. Ik zou het, denk ik, lekker zo laten
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”