weet iemand toevallig of je een achterasbak kan kopen bij de dealer (of ergens anders) met een sigarettenaansteker? ik wil er 1 inbouwen om mn telefoon op te laden, hou niet echt ervan om de bakje voor steeds open te houden
Nee. Maar met een beetje creativiteit bouw je zo een aansteker in natuurlijk (h)
1st Best of Show / BMW Experience 2008 2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008 1st Best of Wheels / BMW Experience 2007 2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Zou wel gemakelijk in te bouwen zijn, aangezien je de stroom van de aansteker voor kan weg pakken en mooi in de midden console kan weg werken. ff een belletje naar de dealer en je weet meer
jah natuurlijk, of ff langs gaan maar ik dacht ff hier vragen..
weet iemand toevallig ook wat voor kabels er zijn voor de telefoonhouder met bluetooth in de auto? want ik heb er helemaal niets aan eigenlijk en wil een bakje met een rolluikje erin doen. Ik zat te denken om een andere knop te maken voor de bluetooth knop maar weet dus niet of dat makkelijk gaat lukken. Iemand enig idee?
Misschien dat je je vraag over Bluetooth beter in een gerelateerd onderwerp kan plaatsen of een nieuw onderwerp erover openen. Dan blijven we mooi ontopic.