Schitterende E46 M3 te koop!!
Schitterende E46 M3 te koop!!
Deze staat nog maar net te koop, maar ken de vorige eigenaar bijzonder goed...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lzgyhgthus2m
Blij te zien dat ik 'm toch niet zo slecht heb ingeruild! Hij is zelfs zonder te worden schoongemaakt (alleen even gewassen van buiten) doorgeschoven. Ben benieuwd hoe lang hij te koop blijft staan!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lzgyhgthus2m
Blij te zien dat ik 'm toch niet zo slecht heb ingeruild! Hij is zelfs zonder te worden schoongemaakt (alleen even gewassen van buiten) doorgeschoven. Ben benieuwd hoe lang hij te koop blijft staan!
Re: Schitterende E46 M3 te koop!!
Die had wel even afgestoft mogen worden. (|
Toch blijft het een beauty! Maar dat is je nieuwe ook, natuurlijk.
Toch blijft het een beauty! Maar dat is je nieuwe ook, natuurlijk.
Nette prijs zo te zien. Misschien dat ie binnenkort weer hier op het forum te bewonderen is met een nieuwe eigenaar.
Dat zou inderdaad wel heel leuk zijn! Mijn vorige auto, een 330Ci Coupe is helaas spoorloos verdwenen.
Als dit je oude is dan ben ik zeer benieuwd naar de nieuwe! kon net geen foto''s laden in je showroom...
dat is niet de mijne he dat is die van de topicstarter natuurlijk.
yah mochten ze idd wel ff afstoffen zeg voor de foto's...
zou leuk zijn iig als ie weer trug op het forum komt, mijn oude 323ci is hier alweer verschenen is erg leuk om tezien dat hij weer bij een liefhebber terrecht is gekomen. (toch een soort van eerste kind voor me)
zou leuk zijn iig als ie weer trug op het forum komt, mijn oude 323ci is hier alweer verschenen is erg leuk om tezien dat hij weer bij een liefhebber terrecht is gekomen. (toch een soort van eerste kind voor me)
Ja, dat zou inderdaad wel cool zijn. Ik heb dat ook met mijn vorige 320i.
Mijn 320i heb ik nooit meer teruggezien
Mijn 330Ci is jammer genoeg ook verdwenen. Hij rijd echter nog wel ergens rond. Staat nog geregistreerd op rdw.nl.
Mijn e36 325i coupe is compleet uit nederland verdwenen sinds ik hem heb ingeruild op de 330Ci.
Mijn e36 325i coupe is compleet uit nederland verdwenen sinds ik hem heb ingeruild op de 330Ci.
Hij staat nog steeds te koop! En ik mis 'm ook wel een beetje moet ik zeggen! De 335i is geweldig, maar af en toe op zaterdag eens echt bruut knallen... Tja, dat kon 'ie wel!
Als ik moet kiezen tussen M3 of 335i Cabrio dan wordt het de laatste. Maar als ik ze toch eens allebei kon hebben...
Als ik moet kiezen tussen M3 of 335i Cabrio dan wordt het de laatste. Maar als ik ze toch eens allebei kon hebben...
1000,- euro goedkoper nu...
Ik zag het ja! Zakt snel zeg!! Maarja, toen ik 'm had schreef 'ie ook ongeveer € 900,- per maand af!