Dus me vraag is... Wie kan hier foto's plaatsen van zijn neerklapbare achterbank en het liefst met details.
Of nog beter, wie heeft dit al eens gedaan?
Foto's zoals deze bijv.

Nog 2 ! Dagen voor de Zeeland Tourrit!beyazkurt_a schreef:Hee..?welke meeting is er vandaag in zeeland en waar precies?
|

Ja ik kom inderdaad zondag ookGriffendahl schreef:Maak ik morgen voor je... Of kom je ook in Zeeland op de meeting, kan je lekker zelf je foto's maken![]()
Weet je hoe deze balk vastzit en of dit een bestelbaar item is?Griffendahl schreef:Zoals beloofd... Als je nog iets anders wilt zien dan hoor ik het wel...
---- foto's---

Ik denk niet dat ik daar heel veel aan heb want het skiluik zit al in me achterbank, maar als daar nog meer onderdelen opstaan dan is die handleiding altijd welkomFranky schreef:Heb je wat aan een handleiding voor het achteraf inbouwen van een skiluik?
Ik ga zondag wel me hele foto camera geheugen volschieten van jou achterbankGriffendahl schreef:Die zit bovenin vast met een stuk of 4 van die splitpennen waar zo'n stiftje in zit om hem te splitten zeg maar... Van die typische BMW dingen...