Bmw E46 Navigatie werkt niet meer
Bmw E46 Navigatie werkt niet meer
Hallo beste mensen
We hebben een Bmw 318I Touring staan met een groot navigatiescherm erin ,hij heeft het altijd gedaan .
Maar nar een tijdje was de stroom weg .
Toen hebben we de auto over gestart maar geen beeld in het scherm .
Het vreemde er van is dat achterin het lampje ook niet meer gaat branden van de DVD Navi .
Ook is vreemd dat de radio wel werkt ....
Wie kan ons helpen het lijkt mij iets van restten maar goed laat het ons maar weten we zullen jullie er erg dankbaar voor zijn
We hebben een Bmw 318I Touring staan met een groot navigatiescherm erin ,hij heeft het altijd gedaan .
Maar nar een tijdje was de stroom weg .
Toen hebben we de auto over gestart maar geen beeld in het scherm .
Het vreemde er van is dat achterin het lampje ook niet meer gaat branden van de DVD Navi .
Ook is vreemd dat de radio wel werkt ....
Wie kan ons helpen het lijkt mij iets van restten maar goed laat het ons maar weten we zullen jullie er erg dankbaar voor zijn
Re: Bmw E46 Navigatie werkt niet meer
De MK4 is hoogstwaarschijnlijk gecrashd door het uitvallen van de stroom.
Er bestaat een (kleine) kans dat hij nog te redden is met een geforceerde software update, in het ergste geval zou je een andere MK4 moeten aanschaffen. Dan moet je denken aan +/- 450 euro.
Er bestaat een (kleine) kans dat hij nog te redden is met een geforceerde software update, in het ergste geval zou je een andere MK4 moeten aanschaffen. Dan moet je denken aan +/- 450 euro.
www. M3 register .nl
Super dat je even meedenkt maar ik heb er een Mk4 erbij gehad mar geen resultaat ,dus ik heb een Mk3 en Mk4 geprobeerd beide werken niet ook geen stroom indicator op de Mk3 en Mk4
Groetjes Martijn :z :z :z
Groetjes Martijn :z :z :z
Ja dat dachten wij ook maar helaas ,de zekeringen zijn allemaal goed want de radio werkt ook wel gewoon
Gr Martijn
Gr Martijn
-
Griffendahl
Radio is wel een andere unit als de navigatie... Dacht dat er op de units zelf ook een zekering zat, heb je dat ook al gekeken of heb je alleen in je zekeringskastje gekeken ??
Op/in de MK3/MK4 zelf zit geen zekering, in de radiomodule wel.
Werken die MK3/MK4 wel in een andere auto? Zo ja, even zekering 7 en 41 controleren, mochten die ook in orde zijn vrees is ergens een kabelbreuk oid.
Werken de MK3/MK4 ook niet in een andere auto, dan ligt het toch daaraan en zul je toch op zoek moeten naar een andere computer (MK3 +/- 225€ , MK4 +/- 450€)
Werken die MK3/MK4 wel in een andere auto? Zo ja, even zekering 7 en 41 controleren, mochten die ook in orde zijn vrees is ergens een kabelbreuk oid.
Werken de MK3/MK4 ook niet in een andere auto, dan ligt het toch daaraan en zul je toch op zoek moeten naar een andere computer (MK3 +/- 225€ , MK4 +/- 450€)
www. M3 register .nl
Is inderdaad een kwestie van even de spanning meten.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
probeer jou mk4 radio is in een andere bmw.
zo sluit je iig uit dat je mk4 defect is!!
zo sluit je iig uit dat je mk4 defect is!!