Slotloze klinken E46
-
Masterbeer
Slotloze klinken E46
Aangezien er vannacht ingebroken is in de E46 van mijn neefje, lijkt het mij verstandig om de klink met sleutelgat aan de bestuurderskant te vervangen door een slotloos exemplaar. Ze zijn namelijk binnengekomen door een wellicht bekend toolsetje... Nu heb ik dit geintje al een keer geflikt bij een VW Golf 2 en 3, maar is dit ook mogelijk voor een E46 uit 2000. I.v.m. ab en cv, comfortmodule?
Kan het? En waar moet ik rekening mee houden? Is er verder een tutorial van?
Thnx for help.
Verder: Zijn de klinken voor en achter identiek?
Kan het? En waar moet ik rekening mee houden? Is er verder een tutorial van?
Thnx for help.
Verder: Zijn de klinken voor en achter identiek?
-
Griffendahl
Re: Slotloze klinken E46
Het kan wel als je de deurklink van een achterportier of van een Engelse auto gebruikt, maar ik raad het sterk af. Als je basismodule ooit kapot gaat (en dat gebeurt gegarandeerd een keer want zo goed zijn ze niet) kom je dan gewoon zelf ook je auto niet meer in...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Tuurlijk wel
- Spoiler: Laat zien
Zat er geen alarm op die E46?
Heb 't vaker gehoord hoor, vooral bij Duitse auto's die vaak geen alarm hebben.
Is er ook nog iets meegenomen of verder geen schade?
Heb 't vaker gehoord hoor, vooral bij Duitse auto's die vaak geen alarm hebben.
Is er ook nog iets meegenomen of verder geen schade?
www. M3 register .nl
-
Masterbeer
Dat is het gekke, of ja gekke, hij is gewoon geopend met een 'sleutel' Dus het alarm is niet afgegaan. Ik heb de inbrekers betrapt en ze zijn weggevlucht... helaas ontbreekt van hen ieder spoor... Maar we hebben het alarm getest en het alarm werkt gewoon.
Als de module weigert, tja, dan heb je een 'probleem' maar dan zijn er evt. wel wat oplossingen te bedenken...
Maar iemand meer info, hoe te vervangen? Is het net zo simpel als bij een Golfje, 2 bouten in de deur los, binnendeurbekleding verwijderen en de klink verwisselen voor een ander exemplaar?
Als de module weigert, tja, dan heb je een 'probleem' maar dan zijn er evt. wel wat oplossingen te bedenken...
Maar iemand meer info, hoe te vervangen? Is het net zo simpel als bij een Golfje, 2 bouten in de deur los, binnendeurbekleding verwijderen en de klink verwisselen voor een ander exemplaar?
De E46 kun je toch ook via de koffer betreden als de basismodule het opgeeft?
Op http://www.e46fanatics.com zijn er verschillende mensen die dit ook hebben gedaan. K heb helaas geen linkje bij de hand.
Op http://www.e46fanatics.com zijn er verschillende mensen die dit ook hebben gedaan. K heb helaas geen linkje bij de hand.
E46's met neerklapbare bank kun je wel doorheen kruipen ja
Vaste bank gaat wat moeilijker
Maar hoe dan ook, als het alarm geactiveerd is, en de deur wordt handmatig open gemaakt, dus aldanniet met de echte sleutel of andere andere 'tool', dan hoort het alarm gewoon af te gaan.
Alarm kan alleen worden uitgeschakeld via de knop op de sleutel.... (of wie weet hebben ze daar ook alweer speciale apparatuur voor....)
Vaste bank gaat wat moeilijker
Maar hoe dan ook, als het alarm geactiveerd is, en de deur wordt handmatig open gemaakt, dus aldanniet met de echte sleutel of andere andere 'tool', dan hoort het alarm gewoon af te gaan.
Alarm kan alleen worden uitgeschakeld via de knop op de sleutel.... (of wie weet hebben ze daar ook alweer speciale apparatuur voor....)
www. M3 register .nl