BMW 323i Executive, ff voorstellen!
-
Mark
BMW 323i Executive, ff voorstellen!
Hallo Allen,
Ik ben Mark en woon in Noord-Brabant.
Heb dan eindelijk sinds gisterenavond mijn allereerste BMW in het bezit!
Het afgelopen jaar heb ik een Klassieke Mercedes uit 1979 gereden.
Voor degene die dit type auto niet kent (een W123): een echte ouderwetse 2 liter diesel.
Met zijn bijna 1,5 ton dus niet vooruit te branden! Het had wel zo zijn charmes...
Maargoed, eindelijk heb ik er dan één! Na lange zoektocht is het een schitterende BMW 323i uit 1999 geworden.
Hij is echt nog in nieuwstaat! Dit valt aan werkelijk alles te zien. Gezien zijn leeftijd staan er 'slechts' 119.000 km's op de teller. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat dit echt van het ene uiterste in het andere uiterste loopt, met zijn 6 pitter en 170 pk! Het rijd echt geweldig! Verder is het een Executive uitvoering met de welbekende 'seven' BMW velgen. De kleur is zoals ze dat in duitsland noemen 'Stahlblauw' en verder heeft hij rondom witte knipperlichten.
Foto's heb ik helaas nog niet, die kan ik dit weekend pas gaan maken.
Zodra ik ze heb zal ik ze met jullie delen!
* Update!
Zie hier de eerste foto's!
Groeten!
Ik ben Mark en woon in Noord-Brabant.
Heb dan eindelijk sinds gisterenavond mijn allereerste BMW in het bezit!
Het afgelopen jaar heb ik een Klassieke Mercedes uit 1979 gereden.
Voor degene die dit type auto niet kent (een W123): een echte ouderwetse 2 liter diesel.
Met zijn bijna 1,5 ton dus niet vooruit te branden! Het had wel zo zijn charmes...
Maargoed, eindelijk heb ik er dan één! Na lange zoektocht is het een schitterende BMW 323i uit 1999 geworden.
Hij is echt nog in nieuwstaat! Dit valt aan werkelijk alles te zien. Gezien zijn leeftijd staan er 'slechts' 119.000 km's op de teller. Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat dit echt van het ene uiterste in het andere uiterste loopt, met zijn 6 pitter en 170 pk! Het rijd echt geweldig! Verder is het een Executive uitvoering met de welbekende 'seven' BMW velgen. De kleur is zoals ze dat in duitsland noemen 'Stahlblauw' en verder heeft hij rondom witte knipperlichten.
Foto's heb ik helaas nog niet, die kan ik dit weekend pas gaan maken.
Zodra ik ze heb zal ik ze met jullie delen!
* Update!
Zie hier de eerste foto's!
Groeten!
Laatst gewijzigd door Mark op 30 dec 2007, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: BMW 323i Executive, ff voorstellen!
Hmmmm, dit is een e46 forum, maar om eerlijk te zijn heb ik ook best wel een zwak voor de W123. Heb je die er nog bij (want daar is ie wel heel geschikt voor) of heb je hem ingerolen?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Mark
Deze heb ik helaas wel in moeten ruilen.
Aangezien ik nog 'maar' een studentje ben van bijna 21 jaar oud,
is het al heel wat om zo'n 'dikke BMW' te kunnen rijden,
laat staan twee auto's.
Oké, ze zijn wel wegenbelastingvrij, maar je hebt er wel altijd onderhoudskosten aan.
En er gaan veel uurtjes inzitten aangezien ik altijd alles zelf heb gedaan aan deze auto.
Dat zal nu wel anders worden met de complexe techniek van een moderne BMW.
Daar komt alle computer besturing ook nog bij, waar bij een W123 absoluut geen sprake van is :p
En trouwens, als ik het sleutelkastje thuis opendoe en ik zie daar een antieke sleutel hangen of die van mijn supersnelle en mooie BMW, dan denk ik dat die keuze vaak hetzelfde zal zijn....... :uitlachen:
Aangezien ik nog 'maar' een studentje ben van bijna 21 jaar oud,
is het al heel wat om zo'n 'dikke BMW' te kunnen rijden,
laat staan twee auto's.
Oké, ze zijn wel wegenbelastingvrij, maar je hebt er wel altijd onderhoudskosten aan.
En er gaan veel uurtjes inzitten aangezien ik altijd alles zelf heb gedaan aan deze auto.
Dat zal nu wel anders worden met de complexe techniek van een moderne BMW.
Daar komt alle computer besturing ook nog bij, waar bij een W123 absoluut geen sprake van is :p
En trouwens, als ik het sleutelkastje thuis opendoe en ik zie daar een antieke sleutel hangen of die van mijn supersnelle en mooie BMW, dan denk ik dat die keuze vaak hetzelfde zal zijn....... :uitlachen:
En nog 1 uit de buurt, welkom.
Ik ben benieuwd naar je foto's.
Ben je van plan om nog wat te modden aan je BMW?
Ik ben benieuwd naar je foto's.
Ben je van plan om nog wat te modden aan je BMW?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Mark, welkom op het E46Forum!
Zo te horen, is die precies zo als de mijne! -zie showroom-
...
En zoals ik al vaker zeg; Zie graag meer fotos in het showroom gedeelte!
Zo te horen, is die precies zo als de mijne! -zie showroom-
-
Mark
Ik heb ook al beloofd dat deze na het weekend erin komen.Dnl schreef:Mark, welkom op het E46Forum!
Zo te horen, is die precies zo als de mijne! -zie showroom-...
Aangezien ik hem pas sinds woensdagavond heb..
Ik ben alleen 's avonds af en toe thuis, dus zal ik in het weekend mijn eerste pics moeten schieten he
Hmm dacht dat ik hier al wat had geplaatst, maar niet dus. Welkom nog, mooie kleur, lekkere motor. 
-
Mark
Ja opzich.. 170 pk'tjes.. 245 NmBob. schreef:Hmm dacht dat ik hier al wat had geplaatst, maar niet dus. Welkom nog, mooie kleur, lekkere motor.
Watvoor opties heeft hij eigenlijk allemaal? En is ie ook van '98?
Maar stiekem had ik liever een 328i/330i gehad hoor. :p
-
Mark
Nope mijne is van '99.Bob. schreef:Watvoor opties heeft hij eigenlijk allemaal? En is ie ook van '98?![]()
Ben ook voor een 328 wezen kijken, maar die was nog weer een stap duurder..
Vind het wel prima zo.. Verbruik word dan ook steeds hoger hé.. Ligt nu al op de 1 op 8....
Haha ja van ons rijdt ook gemiddeld 1 op 8.
Wij hadden in eerste instantie nog gekeken naar een handgeschakelde 325i Touring en een 320iA Touring, maar uiteindelijk is het deze dus geworden. Mijn vader heeft altijd nieuwe auto's gehad en blijft het niet gemakkelijk vinden om een gebruikte auto te kopen. Alleen de 318i en de 323i waren gebruikte auto's, die zijn van mijn tante geweest en dat geeft hem een iets betrouwbaarder gevoel. Dus hadden we maar een paar maandjes gewacht met de aanschaf van een andere auto, tot mijn tante dus weer een andere BMW had. Wat hierna komt weet ik dus niet, de huidige auto van mijn tante zal het wel niet worden helaas. |d
Wij hadden in eerste instantie nog gekeken naar een handgeschakelde 325i Touring en een 320iA Touring, maar uiteindelijk is het deze dus geworden. Mijn vader heeft altijd nieuwe auto's gehad en blijft het niet gemakkelijk vinden om een gebruikte auto te kopen. Alleen de 318i en de 323i waren gebruikte auto's, die zijn van mijn tante geweest en dat geeft hem een iets betrouwbaarder gevoel. Dus hadden we maar een paar maandjes gewacht met de aanschaf van een andere auto, tot mijn tante dus weer een andere BMW had. Wat hierna komt weet ik dus niet, de huidige auto van mijn tante zal het wel niet worden helaas. |d
Haha nee, de X5 die ze in Spanje hadden staan. Gekocht in 2000, t/m 2005 erg weinig gebruikt. Wel mooi op zich, maar ja die is onbetaalbaar voor mijn vader om hem niet te gebruiken, die reparaties die ze ook hebben.. echt vanalles is al vervangen, motormanagement, luchtvering geloof ik ook, etc. Maar ja, ik zie wel dus.. Ik hoop een E39 530i. Of een E46 330i Touring, in ieder geval een automaat. :p
-
Mark
Mochten jullie het nog niet gezien hebben,
mijn foto's staan inmiddels online (zie update)
mijn foto's staan inmiddels online (zie update)