Goedenavond, of nou ja, minder goede avond. Afgelopen week heb ik een tweedehands 318I aangeschaft. Mooie auto met 213 duizend kilometer op de klok. Ik heb eigenlijk altijd veel vertrouwen gehad in de BMW 4 cilinders maar dat is nu toch wat geschaad. Toen ik vanavond de auto parkeerde en de deur opende terwijl de motor nog liep kwam er een witte damp walm voorbij gewaaid en helaas heb ik moeten concluderen dat m'n koppakking lek is. De koelvloeistof had ik gisteren nog bij gevuld omdat die wat laag was, nu is de reden daarvan dus bovenwater gekomen

.
Het is de bedoeling dat we over drie weken richting kroatie gaan met die auto dus hij moet wel klaar. Ik zou het in principe zelf kunnen (ben zelf werkzaam in de landbouw mechanisatie) maar heb verder dus geen naslag werk voorhanden en wil niet langs de snelweg komen te staan door montage fouten ed.
Wat zou me dat gaan kosten om de koppakking te vervangen bij een dealer? Ik had trouwens in gedachten om dit bij Oldbekkink te laten doen te Zwolle, iemand goede of slechte ervaringen met dit bedrijf ?