MG-ZT navigatie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
mixtuurorgel

MG-ZT navigatie

Bericht door mixtuurorgel » 26 aug 2009, 10:32

Beste BMW'ers,

Als MG-ZT 2005 rijder, pas ik niet zo in dit "BMW" bolwerk maar mijn auto is voorzien allerlei BMW producten, zelfs de knipperlichten schijnen even snel te gaan als bij een BMW.
Ook de navigatie is van BMW(pijltjes uitvoering), volgens een ander forum: BMW's "arme lui navigatie".
Het is inderdaad een wat traag en armetierige apparaat, duurt lang voordat de pijl een richting op wijst, geeft geen files ,geeft soms onbegrijpelijke aanwijzingen( links af de sloot in).
Mijn vraag is, of er de mogelijk bestaat dit apparaat te "upgraden", mijn vorige VDO_DAYTON kon na een update op eens wat meer.
Upgraden kan natuurlijk altijd door een andere te kopen, maar dat is voorlopig niet de bedoeling.

Met MG groeten:

Lucas Wiersema

Opt1mus
Contacteer:

Re: MG-ZT navigatie

Bericht door Opt1mus » 26 aug 2009, 11:39

Welkom hier Lucas,

ik denk dat onze navigatiegoeroe https://www.bmwportal.nl/member/B46/ je hier wel mee kan helpen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 27 aug 2009, 22:48

Hallo Lucas,

Erg mooie auto's, die ZT's. Ik heb in meerdere Navi ingebouwd (ook Rov75), en da's inderdaad identiek aan BMW apparatuur.
Wat je vraag betreft is het helaas niet mogelijk om, op een eenvoudige manier, je systeem te upgraden.
Om naar 4:3 of 16:9 Navi te gaan heb je een Monitor, Kabelboom en Radiomodule nodig. Daarnaast moet je huidige Navigatiecomputer omgeprogrammeerd worden naar Color of eventueel gelijk naar een MK4 DVD Computer.
In dat laatste geval moet je wel rekenen op minimaal € 1500....... ;)
www. M3 register .nl

mixtuurorgel

Bericht door mixtuurorgel » 28 aug 2009, 11:09

Hallo,

Hartelijk dank voor de reactie, ik hoor natuurlijk graag dat het een mooie auto is.

Gezien de trieste teloorgang van MG-Rover zal het wel mijn laatste MG zijn, het afscheid zal hoogstens nog een jaar op zich laten wachten , een investering van 1200 euro is dan wel erg veel..

Ik had het idee dat het misschien mogelijk was om het apparaat zo te upgraden dat die b.v ook files en vervelende flitspalen zou kunnen aangeven, of dat in kleur of zwart wit is maakt mij niet uit.

Maar het "wordt"hem niet, denk ik.

Lucas Wiersema

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”