Iemand ervaring met dit systeem?? Nu in de aanbieding bij Halfords....
P.s. dit is dus niet het dubbel DIN inbouwsysteem....
Pioneer AVIC F-500
-
raoul1980
Re: Pioneer AVIC F-500
ik zou hier ook best meer informatie over willen hebben.. dan haal ik gewoon mn inbouw navigatiescherm +mk3 weg..
Nu voor €250,-....
(maar hou oud zijn de kaarten en hoe update je ze...... Pioneer gemaild, maar krijg alleen een vaag andwoord...)
(maar hou oud zijn de kaarten en hoe update je ze...... Pioneer gemaild, maar krijg alleen een vaag andwoord...)
- Marvin 328iT
Heb er eentje...
Ben nog bezig om het geheel netjes in te bouwen(is een leuk klusje!)
Je moet idd ff vragen van welk jaar de kaarten zijn (2009 kaarten kan je zover ik weet kopen voor schrik niet 149,- euro inc. SD kaart
)
Het updaten is trouwens vrij simpel...lege sd kaart, data laden van poibase, sd kaart in navi plaatsen, aanzetten, en daarna is hij geladen.
Mijn AVIC had trouwens al de 2009 update (zat een a4-tje in de doos met dde mededeling dat hij geupdate was)
Als je registreert krijg je ook 1 jaar gratis flitsservice...
Wat je nog wel erbij moet kopen is een speciale kabelboom om de pioneer samen met je oem radio aan te sluiten.
Deze kabelboom heb ik zelf gemodificeerd...heb de stekkers erafgeknipt, en heb hem aan de pioneer kabelboom gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous...dit omdat je door al die stekkers haast geen ruimte meer hebt om je radio terug te schuiven in de uitsparing!
Zal binnenkort wel ff een paar foto's + korte beschrijving geven.
gr.
Marvin
Ben nog bezig om het geheel netjes in te bouwen(is een leuk klusje!)
Je moet idd ff vragen van welk jaar de kaarten zijn (2009 kaarten kan je zover ik weet kopen voor schrik niet 149,- euro inc. SD kaart
Het updaten is trouwens vrij simpel...lege sd kaart, data laden van poibase, sd kaart in navi plaatsen, aanzetten, en daarna is hij geladen.
Mijn AVIC had trouwens al de 2009 update (zat een a4-tje in de doos met dde mededeling dat hij geupdate was)
Als je registreert krijg je ook 1 jaar gratis flitsservice...
Wat je nog wel erbij moet kopen is een speciale kabelboom om de pioneer samen met je oem radio aan te sluiten.
Deze kabelboom heb ik zelf gemodificeerd...heb de stekkers erafgeknipt, en heb hem aan de pioneer kabelboom gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous...dit omdat je door al die stekkers haast geen ruimte meer hebt om je radio terug te schuiven in de uitsparing!
Zal binnenkort wel ff een paar foto's + korte beschrijving geven.
gr.
Marvin
Ik heb nog zo'n inbouwframe voor een VDO systeem liggen, met een beetje dremelen zou dat moeten passen......
Of het word zo'n "made in China" imitatie inbouw navi....
Of het word zo'n "made in China" imitatie inbouw navi....
- Marvin 328iT
Er staat op E46fanatics.com iemand die volgens mij een VDO houder omgebouwd heeft voor een AVIC F500BT...moet je ff zoeken!
gr.
Marvin
gr.
Marvin