Goedkoop xenon?
Re: Goedkoop xenon?
Omdat die zo gemaakt zijn om te laten werken zonder lens.
Iedereen die kiest juist voor aftermarket omdat ze dan niks hoeven te veranderen.
Ga je voor origineel, dan kun je ze 2ehands vinden. En dat is dan vaak de gehele koplamp en alles zit er dan bij.
Iedereen die kiest juist voor aftermarket omdat ze dan niks hoeven te veranderen.
Ga je voor origineel, dan kun je ze 2ehands vinden. En dat is dan vaak de gehele koplamp en alles zit er dan bij.
Ja ik heb t zelfde.. ik heb m nu een week ongeveer..
en als je aftermarket haalt hoef je idd niet persee lens..
maar dan moet je de angel eyes weer apart kopen..
en k zat toevallig ff te kijken.. die 339 euro voor die koplampenset.. is gebasseerd op de black edition..
als je de chromen binnenkant neemt.. kost ie... 229.. heel raar dat de prijs zo verschilt.. want verder zijn ze identiek..
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... d_id=12987
en eerlijk gezegd.. lens vind ik er persoonlijk mooier uitzien.. je angel eyes komen er dan mooier uit..
en als je aftermarket haalt hoef je idd niet persee lens..
maar dan moet je de angel eyes weer apart kopen..
en k zat toevallig ff te kijken.. die 339 euro voor die koplampenset.. is gebasseerd op de black edition..
als je de chromen binnenkant neemt.. kost ie... 229.. heel raar dat de prijs zo verschilt.. want verder zijn ze identiek..
http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/pr ... d_id=12987
en eerlijk gezegd.. lens vind ik er persoonlijk mooier uitzien.. je angel eyes komen er dan mooier uit..
..Bmw Maakt RIjden Geweldig..
Ik twijfel dan direct aan de pasvorm. Dat lijkt me nou niet echt top ..
Absoluut niet voor die gaan. Dat is echt een afbraak aan je bimmer. Dat de lamp en knipperlicht uit een deel zijn, maken je bimmer er echt niet mooier op. Beter kan je dan kiezen voor een aftermarket setje zonder lens en hiermee je originele koplamp ombouwen tot Xenon. Koop er los een setje Angel Eyes bij en je bent klaar voor max. 300,-euro
-
Mark
Inderdaad, die lamp vast aan knipperlicht gaat het echt niet worden!
Wat lelijk.. 8p
Wat lelijk.. 8p
en aftermarket.. wat betaal je dan voor een setje..?
want 300 ga je dan nog niet redden volgens mij..
de xenon is al 150.. en een btje mooie angel eyes zag ik hier op t forum tog ook al tussen de 130 en 170 schommelen.. dan ben je de 300 al gepasseerd..! dan moet je de lamp nog..
want 300 ga je dan nog niet redden volgens mij..
de xenon is al 150.. en een btje mooie angel eyes zag ik hier op t forum tog ook al tussen de 130 en 170 schommelen.. dan ben je de 300 al gepasseerd..! dan moet je de lamp nog..
enne.. wat betaal je gemiddeld voor een btje nette set witte knippers achter? nieuw
-
Mark
rond de 150 / 200 euro meen ik..Di_Luca88 schreef:enne.. wat betaal je gemiddeld voor een btje nette set witte knippers achter? nieuw
Di_Luca88, welke lamp bedoel je?
Dnl schreef:Di_Luca88, welke lamp bedoel je?
de koplampen..
Die hoeven niet vervangen te worden met een aftermarket set..
-
Mark
Di_Luca88 schreef:enne.. wat betaal je gemiddeld voor een btje nette set witte knippers achter? nieuw
Hier zie je hoe die 'normale' witte knippers eruit zien op jouw auto..
Ja die witte knippers moeten zowiezo komen.. daar is geen twijfel over..
misschien ruil ik ze wel van mn overbuurjongen
hij vind standaard mooier..
dus dat zou een mooie deal zijn al zeg ik t zelf..
maar dnl..
ik snapt niet helemaal meer.. ik heb standaard koplampen.. dus wat moet ik volgens jou nou doen wil ik xenon..?
misschien ruil ik ze wel van mn overbuurjongen
dus dat zou een mooie deal zijn al zeg ik t zelf..
maar dnl..
ik snapt niet helemaal meer.. ik heb standaard koplampen.. dus wat moet ik volgens jou nou doen wil ik xenon..?
-
Mark
Zoals je net uitgebreid kon lezen,
je moet dan een aftermarket setje pakken
Eventueel kun je ook angel eyes toevoegen..
je moet dan een aftermarket setje pakken
Eventueel kun je ook angel eyes toevoegen..
-
superalio
ik ga het denk ik in fases doen:
eerst after market xenon en later de lenslampen kopen.
eerst after market xenon en later de lenslampen kopen.