KLEXO E46 320D - gestopt - pagina 8
-
Roy323Ci
Re: KLEXO E46 320D - DEPO Angel eyes, Pag 3
Mooie velgen, staan hem er goed!
Die AE's zijn echt het einde :~
Die AE's zijn echt het einde :~
-
klexo.e46
Re: KLEXO E46 320D - DEPO Angel eyes, Pag 3
@bjornc (en alle andere nepduitsers
).. hier het antwoord van de TÜV mbt de koplampen
"kein Problem. Diese haben ein E-Prüfzeichen und sind somit vom mitführen einer ABE oder ähnlichem befreit. "
dus...
"kein Problem. Diese haben ein E-Prüfzeichen und sind somit vom mitführen einer ABE oder ähnlichem befreit. "
dus...
-
klexo.e46
Re: KLEXO E46 320D - Sneak Preview, Pag 4
Eindelijk wat tijd gehad en wat plaatjes gemaakt. De zijskirts zitten al 100%, de achterskirt zit nog niet vast.. de lijm die ik erbij had was namelijk niet meer bruikbaar... Iemand tips welke lijm ik het beste kan gebruiken? En heeft de brezan het? Ik heb wel bison poly max kit liggen, alleen dat lijkt me iets te grof?
Ik ben wel tevreden met het resultaat.. nu voor/achter hopelijk morgen 100% monteren

Ik ben wel tevreden met het resultaat.. nu voor/achter hopelijk morgen 100% monteren

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Skirts vind ik mooi, alleen de lip achter vind ik minder...
Maja, als jij het mooi vind is het toch goed?
Maja, als jij het mooi vind is het toch goed?
Aero
, op Tiag komt 'ie zo lekker uit 
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Mac
Geeft de wagen een heel andere look. Ik denk dat het irl wel erg goed staat.
-
klexo.e46
bedankt voor de reacties, op de foto's komt het inderdaad niet erg 'indrukwekkend' over.. Maar dit zijn ook niet echt briljante foto's om het zo maar te zeggen.
Binnenkort weer eens een 'shoot' maken van het geheel
ook nog wat speak peaks van de voorkant:
Binnenkort weer eens een 'shoot' maken van het geheel
ook nog wat speak peaks van de voorkant:
- Spoiler: Laat zien
ik kan de skirts zeker wel waarderen hoor, vooral de voorkant ziet er super netjes uit 
-
klexo.e46
vanochtend nog wat betere plaatjes gemaakt, helaas is het hier niet echt weer voor een mooie shoot.. die houden jullie tegoed 
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
Bij nader inzien... toch wel netjes!
Voorkant en zijkant zijn super! Achterkant kan ik niet aan wennen helaas... Jammer, vind het niet echt aansluiten bij de styling van de rest!
-
klexo.e46
Re: KLEXO E46 320D - 16:9/MK4, Pag 4
ondanks dat ik in het buitenland zit (Las Vegas) gaat het modden gewoon door.. 
als ik terug ben hoop ik dat het spul binnen is en uiteraard word het tzt dan ook ingebouwd.. als iemand nog tips en trucs heeft hoor ik het graag..
Wat komt er dan in? een 16:9 display icm MK4 (en uiteraard de radio/cd etc etc).. een upgrade die ik zelf erg mooi vind en de auto ook veel meer 'waarde' geeft in mijn ogen, dan is de wagen van binnen ook redelijk klaar.. wie weet ooit nog andere lijsten en een ander stuur..
als ik terug ben hoop ik dat het spul binnen is en uiteraard word het tzt dan ook ingebouwd.. als iemand nog tips en trucs heeft hoor ik het graag..
Wat komt er dan in? een 16:9 display icm MK4 (en uiteraard de radio/cd etc etc).. een upgrade die ik zelf erg mooi vind en de auto ook veel meer 'waarde' geeft in mijn ogen, dan is de wagen van binnen ook redelijk klaar.. wie weet ooit nog andere lijsten en een ander stuur..
-
klexo.e46
praatjes.... nu eindelijk PLAATJES!! een hels karwei, maar een superresultaat

- bjornc
Mooie update!
Maar volgens mij moet je nog een ander inbouw frame voor je climate control hebben.
De huidige heeft scherpe onderhoeken, en degene die je moet hebben heeft dezelfde rondingen als je CC.
Maar volgens mij moet je nog een ander inbouw frame voor je climate control hebben.
De huidige heeft scherpe onderhoeken, en degene die je moet hebben heeft dezelfde rondingen als je CC.