Nardo: andere BMW?
Re: Nardo's 328i coupé
klopt.. maar ook over de auto zit ik te twijvelen haha..
zit toch wel steeds vaker naar een M te kijken.. x|
het houdt ook nooit op
zit toch wel steeds vaker naar een M te kijken.. x|
het houdt ook nooit op
ja klopt..
maar die M3'tjes van tegenwoordig kosten ook geen drol meer.. Dus daar hoef je het niet voor te laten..
Weet het ook nog niet zeker hoor.. Maar kijk al wel een beetje rond..
Morgen eerst maar is kijken of ik dat M50 spruitstuk goed kan krijgen.. Anders direct de oude er weer op plaatsen..
maar die M3'tjes van tegenwoordig kosten ook geen drol meer.. Dus daar hoef je het niet voor te laten..
Weet het ook nog niet zeker hoor.. Maar kijk al wel een beetje rond..
Morgen eerst maar is kijken of ik dat M50 spruitstuk goed kan krijgen.. Anders direct de oude er weer op plaatsen..
als je je 328 kwijt moet geef ff een gil eens kijken of ik al genoeg spaarcentjes heb
-- Houdoe wanne --
Re: Nardo's 328i coupé UPDATE 04-12-2009 WINTERMODUS!
Hierbij wat foto's in de wintermodus:
Hier nog 2 met ook mijn zomersloffen erop:
Een lekkere behandeling gegeven :jippie: :
Hier nog 2 met ook mijn zomersloffen erop:
Een lekkere behandeling gegeven :jippie: :
Leuke wintervelgjes!
Maar waar is je waxlaagje gebleven?
Maar waar is je waxlaagje gebleven?
haha onder een paar cm vuil/troep
agh ja.. onder het motto: het is winter!
agh ja.. onder het motto: het is winter!
Dat kun je wel zeggen! Bah.. natte bende..
Aangezien het nou geen zin meer heeft om de buitenkant aan te pakken maar ik kijken of ik het interieur wat kan upgraden..
Zat als eerste te denken aan een nieuw stuur: http://link.marktplaats.nl/303545710
Ook ben ik stiekem aan het rondkijken naar een M interieur.. Maar daar twijvel ik nog over.. x|
Aangezien het nou geen zin meer heeft om de buitenkant aan te pakken maar ik kijken of ik het interieur wat kan upgraden..
Zat als eerste te denken aan een nieuw stuur: http://link.marktplaats.nl/303545710
Ook ben ik stiekem aan het rondkijken naar een M interieur.. Maar daar twijvel ik nog over.. x|
Doen.... zo'n stuurtje, is een leuke mod voor in de wintermaanden. Exterieur heb je nu toch weinig aan, hij is na een dag toch smerig als je hem gewassen hebt en dan is het plezier al weg.
Nardo's 328i coupé UPDATE 26-12-09 M3 INTERIEUR!
Vandaag de voorstoelen van mijn M3 interieur geplaatst. De rest volgt later, toch niet te lang sleutelen op 2de kerstdag, maar kon het toch niet laten om even snel de voorstoelen erin te gooien.. Haha
En het zit heerlijk!
En het zit heerlijk!
Re: Nardo's 328i coupé UPDATE 26-12-09 M3 INTERIEUR!
Super!
Je hebt ze dus toch gekocht...
Ga je ze nu dan nog een colourlock behandeling geven?
Je hebt ze dus toch gekocht...
Ga je ze nu dan nog een colourlock behandeling geven?
Re: Nardo's 328i coupé UPDATE 26-12-09 M3 INTERIEUR!
Leuk kerstcadeautje dacht ik toch zo
Heel veel plezier ermee en ik denk als ik de foto's van je wagen zo zie na die behandeling dat die stoelen ook nog wel gaan glimmen Nja niet teveel natuurlijk
Heel veel plezier ermee en ik denk als ik de foto's van je wagen zo zie na die behandeling dat die stoelen ook nog wel gaan glimmen Nja niet teveel natuurlijk