stel jezelf voor
stel jezelf voor
Hallo ik ben jomeo. Ik ben 50 jaar en rijdt in bmw e46 2001 diesel,automaat.Een hele mooie blauwe kleur. Verder heb ik nog veel bmw's gereden maar ook alfa romeo. Hiervoor had ik een nieuwe alfa 156.Opzicht een heel mooie auto. Maar van mijn beide favorieten heb ik eindelijk toch gekozen voor de bmw(voor de degelijkheid). Trouwens ik vind deze e46 serie de enige mooie 3 serie.Binnenkort zal ikeen paar foto sturen.
Re: stel jezelf voor
Jomeo, welkom op het E46 Forum!
We zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto`s van de E46èr. Welke uitvoering is het?
We zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto`s van de E46èr. Welke uitvoering is het?
Welkom Jomeo,
graag zien we op het Forum foto's van je auto (binnen-/buiten-/ onder-/ bovenkant)
Heb je gekozen voor de 330? in een Touring of niet?
Hier kun je lezen hoe je een foto in de showroom kunt plaatsen
heb je nog plannen om iets te veranderen? Bumpers, witte knippers, velgen, tunen?
graag zien we op het Forum foto's van je auto (binnen-/buiten-/ onder-/ bovenkant)
Heb je gekozen voor de 330? in een Touring of niet?
Hier kun je lezen hoe je een foto in de showroom kunt plaatsen
heb je nog plannen om iets te veranderen? Bumpers, witte knippers, velgen, tunen?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ik heb een 320d sedan.de bumperstrippen en deur strippen,deurkrukken worden vandaag in kleur gespoten.Ik was eerst van plan een voor bumper van een coupe te plaatsen, maar helaas is dit niet zomaar gebeurd of past niet.Daaroom laat ik alles in kleur spuiten.Liever doe dingen aan de auto die niet iedereen doet.Ik denk dat jullie binnenkort dat wel te zien krijgen.De ramen worden geblinddeerd met certificaat.Dus ik wil geen problemen met de politie.en als het goed is komen er volgend week Evolution 18 inch .Ook laat ik het verlagen met koni complete set. Het klinkt allemaal heftig. Ik ben er zelf ook benieuwd naar. Zodra het klaar is laat ik jullie zeker een paar fotos zien. Het is een 320 diesel executive uitvoering,automaat.Zelf heb ik het precies 3 jaar geleden bij de Bmw dealer Schiedam gekocht met jaar garantie en met 70.000km.Nu staat er 150.000km. Ben vorig jaar naar Spanje met vakantie geweest. In april wil naar Italie.Nou ik hoop dat jullie nu genoeg over mij en mijn auto weten.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
-
Couper
Welkom Jomeo, ben benieuwd naar de aanstaande updates, klinkt goed allemaal!
-
Mark
Welkom Jomeo!
Ben benieuwd naar je foto's!
Daarnaast veel succes en plezier gewenst op het forum!
Reclame voor Brabant meeting verwijderd.
Siemi
Moderator
Ben benieuwd naar je foto's!
Daarnaast veel succes en plezier gewenst op het forum!
Reclame voor Brabant meeting verwijderd.
Siemi
Moderator