tja herkenbaar Bjorn. Maak dat ook wel eens mee. Laatst zelfs een containerbak die naast mij ff kwam invoegen. Ik reed netjes 80 in de rechterbaan en links van mij reed ook een auto. Als ik niet op het gas was gaan staan (had ook de rem kunnen zijn trouwens, maar ja 3.0 liter he) dan was ik plat geweest. Dus ik kijken wat er nou voor iemand in de vrachtauto zat. Zaten er 2 van die types in (ik zal het maar niet zeggen) en ze zaten me gewoon uit te lachen!
Maar dat verhaal dat ie er per week een liter koelvleoistof in gooit.... Ik hoop dat het geen koppaking was....
Filmpje over tevreden 330d rijder
- DJLeonardo
Re: Filmpje over tevreden 330d rijder
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik ga ook niet aan de kant als iemand wil invoegen op mijn baan, meestal rijd ik dan gewoon op de cruisecontrol. De invoeger is degene die moet aanpassen, die mag voor me of achter mij invoegen. Ik maak ook geen plaats door gas te geven of te remmen... Da's alleen maar verwarrend, als je allebei gas geeft of remt rijd je nog naast elkaar.
Ik heb overigens tijdens mijn rijlessen ook geleerd dat ik dat ruimte maken ook gewoon niet moest doen, 't is aan de invoeger om een plekje te vinden waar die er tussen kan... Niet aan degene die er al rijdt.
Ik heb overigens tijdens mijn rijlessen ook geleerd dat ik dat ruimte maken ook gewoon niet moest doen, 't is aan de invoeger om een plekje te vinden waar die er tussen kan... Niet aan degene die er al rijdt.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ronduit asociaal dus.
Ik maak ook geen plek door te remmen of gas te geven, maar door even naar de linker baan te gaan.
Vind het niet meer als normaal, als de ruimte er (ruim voldoende) is.
Ik maak ook geen plek door te remmen of gas te geven, maar door even naar de linker baan te gaan.
Vind het niet meer als normaal, als de ruimte er (ruim voldoende) is.
Een goed chauffeur heeft een goed overzicht over de weg en gerdaagt zich zo dat andere mensen ook van de weg gebruik kunnen maken. Niet even iets aanpassen voor een invoeger vind ik dus asociaal.
ALs je even naar links kunt zonder anderen te hinderen vind ik dit niet meer als normaal dat je dit doet.
Op een drukke weg is het echt geen schande om even van je gas af te gaan. Iedereen wil immers naar de plaats van bestemming op een veilige manier en het liefst zo prettig mogelijk.
Als we nou allemaal eens een beetje rekening houden met elkaar wordt het een stuk prettiger op de weg.
ALs je even naar links kunt zonder anderen te hinderen vind ik dit niet meer als normaal dat je dit doet.
Op een drukke weg is het echt geen schande om even van je gas af te gaan. Iedereen wil immers naar de plaats van bestemming op een veilige manier en het liefst zo prettig mogelijk.
Als we nou allemaal eens een beetje rekening houden met elkaar wordt het een stuk prettiger op de weg.
- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Allemaal eens dus
Nu maar weer ??
Nu maar weer ??