M-Style Project 316TI Compact update
Re: M-Style Project 316TI Compact
Na het zien van de foto van Marc, deel ik deze mening!bjornc schreef:Mee eens, maar op een compact staan ze wel erg goed!
-
fabianvdgraaf
Zoooooo eindelijk naar lang wachten... dromen..... wachten.... dromen is de BMW er dan eindelijk
!
Ik heb maar gelijk even wat foto's gemaakt hoe hij er op dit moment ongewassen (shame on me) bij staat.
Oud:
Ik heb maar gelijk even wat foto's gemaakt hoe hij er op dit moment ongewassen (shame on me) bij staat.
- Spoiler: Laat zien
Oud:
-
Cliff
Inderdaad een verschil... nice!
Maar uhm... die handrem moet ook nog gebeuren neem ik aan...
Wel jammer dat die mooie bmw logo's ervan af gehaald zijn... rij je bmw, haal je de logo's eraf...
Maar uhm... die handrem moet ook nog gebeuren neem ik aan...
Wel jammer dat die mooie bmw logo's ervan af gehaald zijn... rij je bmw, haal je de logo's eraf...
-
fabianvdgraaf
@ cliff ja die logo's heeft de vorige eigenaar in een warrige bui eraf gehaald
!
Maar ik ga hem in ere herstellen uiteraard!
Ene die pook nee joh mooi kleurtje toch (UITERAARD word die ZSM vervangen)
deze compact is echt stoer (h)
Normaal ben ik ook totaal niet voor het embleemloze gedoe, maar kweenie, vind het eigenlijk wel strak staan zo.. maakt 'm ook wel wat stoerder-looking wat een compact wel kan gebruiken
En het interieur... goeiendag zeg.. WAT een verbetering!!
Normaal ben ik ook totaal niet voor het embleemloze gedoe, maar kweenie, vind het eigenlijk wel strak staan zo.. maakt 'm ook wel wat stoerder-looking wat een compact wel kan gebruiken
En het interieur... goeiendag zeg.. WAT een verbetering!!
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
-
Cliff
Goed bezig....fabianvdgraaf schreef:@ cliff ja die logo's heeft de vorige eigenaar in een warrige bui eraf gehaald!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wat een transformatie al weer 
-
fabianvdgraaf
Zo het is weer even stil geweest maar heb de bimmer weer even voorzien van wat updates.
Allereerst heb ik die lelijke oude achterlichten vervangen voor OEM face-lifts, ook heb ik de wintervelgen eronder vandaan gehaald en de M-velgen gemonteerd en ik moet zeggen ik vind ze super wreed staan. Oordeel zelf
!
Verder heb ik ook nog even de handremcover vervangen.
Je moet de foto's even aanklikken om de foto's goed tot zijn recht te laten komen, nu zijn ze gecomprimeerd weergegeven.

Verder op het programma staan nog het spuiten van de onderkanten van de bumpers en het dak en als ik het laat spuiten wil ik gelijk de OEM M3-spiegels mee laten spuiten.
Allereerst heb ik die lelijke oude achterlichten vervangen voor OEM face-lifts, ook heb ik de wintervelgen eronder vandaan gehaald en de M-velgen gemonteerd en ik moet zeggen ik vind ze super wreed staan. Oordeel zelf
Verder heb ik ook nog even de handremcover vervangen.
Je moet de foto's even aanklikken om de foto's goed tot zijn recht te laten komen, nu zijn ze gecomprimeerd weergegeven.

Verder op het programma staan nog het spuiten van de onderkanten van de bumpers en het dak en als ik het laat spuiten wil ik gelijk de OEM M3-spiegels mee laten spuiten.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
fabianvdgraaf
@Opt1mus scherp gezien.. maar dit word nog veranderd evenals aan de voorzijde van de auto.
Ziet er goed uit
Ben niet zo'n fan van de velgen, maar staan echt goed onder jouw wagen!
Ben niet zo'n fan van de velgen, maar staan echt goed onder jouw wagen!
-
fabianvdgraaf
Na een tijd te hebben stil gezeten en kunnen sparen is het tijd voor wat nieuwe mods.
Ik heb een digitaal klima biedienpaneel aangeschaft en ga mijn OEM radio vervangen voor een navigatie unit (misschien Dynavin).
Hieronder alvast wat sfeer foto's ( heb direct maar wat andere zaken ook losgehaalt om ze te kunnen bijwerken/poetsen)

Ik heb een digitaal klima biedienpaneel aangeschaft en ga mijn OEM radio vervangen voor een navigatie unit (misschien Dynavin).
Hieronder alvast wat sfeer foto's ( heb direct maar wat andere zaken ook losgehaalt om ze te kunnen bijwerken/poetsen)

Re: M-Style Project 316TI Compact update
nette wagen man!!
De uitlaat ziet er ook erg netjes uit
De uitlaat ziet er ook erg netjes uit
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
-
fabianvdgraaf
Re: M-Style Project 316TI Compact update
Zo vandaag mijn auto even een kleine beurt gegeven.
-Olie ververst Mobile Longlife 5W30 vol syntetisch + Oliefilter vervangen.
-Vloeistoffen bijgevuld
-Luchtfilter vervangen (was nodig zie foto)

-Interieurfilter vervangen (ook deze was in staat van ontbinding)

Hopen dat deze week mijn Climatecontrol paneel binnenkomt zodat ik deze kan monteren.
-Olie ververst Mobile Longlife 5W30 vol syntetisch + Oliefilter vervangen.
-Vloeistoffen bijgevuld
-Luchtfilter vervangen (was nodig zie foto)

-Interieurfilter vervangen (ook deze was in staat van ontbinding)

Hopen dat deze week mijn Climatecontrol paneel binnenkomt zodat ik deze kan monteren.