Wat kleine probleempjes

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Elevation

Wat kleine probleempjes

Bericht door Elevation » 16 mar 2010, 19:55

Beste mensen,

Ik heb een aantal kleine dingen die waarschijnlijk simpel op te lossen zijn.

Ik kan mijn auto alleen openmaken aan de bijrijders kant, is het mogelijk om de sloten van links voor naar rechts voor te plaatsen zodat ik de auto gewoon aan de bestuurders kant kan open maken?

Verlichting achter de verwarming, dus onder de radio doen het niet meer.

Remlichten doen het niet, heb gekeken aan de schakelaar bij het pedaal maar kon niks vinden dat verkeerd was, zekeringen en bolletjes ook nagekeken, alles was nog intact.

Dat was het eigenlijk, hoop snel informatie te kunnen krijgen om dit allen te maken!!
Alvast bedankt,

Groeten!!!

Verheeske

Re: Wat kleine probleempjes

Bericht door Verheeske » 20 mar 2010, 20:33

- sloten
dat zou ik zo niet weten

- verlichting kachel/ventilator:
er zit een lampje achter het zwarte kapje waarop de ventilator standen en de luchtstroomregeling pictogrammen op zijn getekend. ff de knoppen eraf trekken ( gewoon recht naar je toe trekken) schroefje los en je ziet het lampje zitten.

- remlichten:
Eventjes de spanning meten als je er een beetje fatsoenlijk bij komt.... denk dat je schakelaar toch kapot is
-- Houdoe wanne --

Elevation

Re: Wat kleine probleempjes

Bericht door Elevation » 21 mar 2010, 00:19

ok bedankt voor je bericht de auto staat op het moment bij de garage die gaat naar alles kijken en zal mij melden wat ik zou moeten vervangen.
hoop dat het uiteraard niet te veel is dat ik moet vervangen maar we zien het maandag wel!!!

groeten, wesley!!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”