Ten eerste schud de auto bijna elke ochtend wel als ik weg rijdt (koppeling laat slippen dus), de motor loopt verder goed en draait genoeg toeren, het voelt ook absoluut niet alsof hij bijna afslaat. Koppeling verder op laten komen en het is weg. Na een keer of 3 dit herhalen is het probleem weg. Ik dacht aan een lekke keerring waardoor er wat olie op de koppelingsplaat lekt, maar bij volledig aan gegrepen slipt hij absoluut niet en het oliepeil is geen mm gezakt sinds ik de auto heb.
Dan gaan we verder op weg.. Zodra de temperatuurmeter uit het blauw komt krijgen we probleem nummer 2. Als ik optrek lijkt de auto een seconde of 2 niet op het gas te reageren. Als je eenmaal rolt en vol gas geeft gebeurt er gewoon niks, en na een seconde of 2 je voet zo houden trekt hij ineens weer als vanouds op en is het probleem weg. Heb ook een keer mn koppeling ingetrapt toen dit gebeurde en toen stuiterde het toerental een beetje rond de 1000rpm en viel de motor vervolgens uit. Ik heb laatst eens iemand anders in mijn auto laten rijden en die ervaarde dit ook (liet hem afslaan en zei "hee dat is gek, ik gaf toch echt gas"
Na een hoop gescheld rij ik verder en rijdt de auto vervolgens tot aan aankomst als een zonnetje, afgezien van dat als ik afrem op de motor (gas los) en een vreemd brommend geluid te horen is tot de 2000rpm, daaronder is het weg.
Dit herhaalt zich zo ongeveer elke keer als ik op weg ga