Info over e60
Re: Info over e60
ik ga elk jaar na Kosovo, ook daar kost spuiten een habbekrats.
voor ik daar heen ga, ga ik ook een M-pakket monteren.
als je interresse hebt kan ik met korting een m-pakket bestellen bij de dealer. dus orgineel en geheel compleet.
de normale prijs is 1276,- euro. ik kan je 10% korting geven.
voor ik daar heen ga, ga ik ook een M-pakket monteren.
als je interresse hebt kan ik met korting een m-pakket bestellen bij de dealer. dus orgineel en geheel compleet.
de normale prijs is 1276,- euro. ik kan je 10% korting geven.
Zonder twijfel de mooiste Touring
-
Fransosowitz
Misschien, maar het zijn ook wel vaker auto's waar wat harder en misschien ook minder "voorzichtig" mee gereden wordt dan gebruikelijk denk ik... Persoonlijk zou ik iig de gechiptunede exemplaren laten staan.bkw38 schreef: Maar goed dit is dan wel weer een 3L diesel die kunnen wel wat meer aan hoop ik.
Maar goed, de afweging voor een reservepotje moet door jezelf gemaakt worden. Een reservepotje voor onvoorziene zaken is nooit verkeerd is mijn mening. Heb je het niet nodig: geen probleem, en kun je het misschien voor andere leuke dingen gebruken in de toekomst. Heb je geen potje en heb je hem toch onverhoopt nodig, dan baal je stevig dat je hier geen rekening mee gehouden hebt...
@flyingd dat zou ik erg gaaf vinden heb je een foto van welke model m pakket dat is?
Nieuwe afspraak gemaakt voor rond 18.000 goeie deal?
http://link.marktplaats.nl/1951728706
Nieuwe afspraak gemaakt voor rond 18.000 goeie deal?
http://link.marktplaats.nl/1951728706
E60 530D
18.000 is niet slecht. maar probeer heteens voor 17.000
er zijn nog andere opties.
Deze
of deze
of deze
of deze
allemaal voorzien met Confort stoelen en proffesional Navi.
soms ook adaptive Stering en Headlight.
ik zou in ieder geval voor de confort stoelen gaan. die zijn ZOOOOOOO GOED!!!!
het M-pakket is orgineel BMW. dus zoals de BMW M5.

er zijn nog andere opties.
Deze
of deze
of deze
of deze
allemaal voorzien met Confort stoelen en proffesional Navi.
soms ook adaptive Stering en Headlight.
ik zou in ieder geval voor de confort stoelen gaan. die zijn ZOOOOOOO GOED!!!!
het M-pakket is orgineel BMW. dus zoals de BMW M5.

Ow dat is wel jammer 
Btw die autos die jij hebt gevonden zijn stoer.. alles wat ik vind is met kleine navigatie.. kheb gelijk berichtjes gestuurd :> alleen die laatste is 525 gechipt
Btw die autos die jij hebt gevonden zijn stoer.. alles wat ik vind is met kleine navigatie.. kheb gelijk berichtjes gestuurd :> alleen die laatste is 525 gechipt
E60 530D
gewoon ff zoeken op gaspedaal
dan vind je genoeg.
laad je niet verleiden door een paar mooie velgen. die kun je zelf wel aanschaffen.
wat belangrijker is is de uitrusting, als je daar later nog dingen aan toe wil voegen is dat veel moeilijker en kostbaarder.
dan vind je genoeg.
laad je niet verleiden door een paar mooie velgen. die kun je zelf wel aanschaffen.
wat belangrijker is is de uitrusting, als je daar later nog dingen aan toe wil voegen is dat veel moeilijker en kostbaarder.
Ja precies, dat word dan nog eventjes wachten 
Trouwens dr zijn verschillende achterlichten verkrijgbaar met rood/smoke led lichten maar enige idee of dat storingen opbrengt?
Trouwens dr zijn verschillende achterlichten verkrijgbaar met rood/smoke led lichten maar enige idee of dat storingen opbrengt?
E60 530D
mooie auto, maar geen confort stoelen en geen grote navi. (|
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Niet Sexy. Wel Strak en zakelijk. 
Ja maar ik dump er wel een m pakket en rvs uitlaten erbij
btw kan iemand mij helpen met het uitrekenen van een bpm high executive bj 2004 ? Ik kom er maar niet uit.. op autoweek staat er dat ik ongeveer 5000 euro moet betalen.. kan dat kloppen?
btw kan iemand mij helpen met het uitrekenen van een bpm high executive bj 2004 ? Ik kom er maar niet uit.. op autoweek staat er dat ik ongeveer 5000 euro moet betalen.. kan dat kloppen?
E60 530D
Een paar keer gedaan ieder keer komt er ongeveer 5000 euro uit... kan iemand het confirmen?
E60 530D