BMW TOURING

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
BMWstefan

BMW TOURING

Bericht door BMWstefan » 23 mei 2010, 10:53

hallo,

Woensdag ga ik mijn nieuwe aanwinst halen :love:

een bmw 318i touring uit '97 met airco EXE :love:

En ik zou graag jullie mening willen :D

Voorkant
Afbeelding
Achterkant
Afbeelding
Motorruimte
Afbeelding

Cliff

Re: BMW TOURING

Bericht door Cliff » 23 mei 2010, 15:47

Zo te zien een nette auto.... ben alleen geen fan van die koplampen.

BMWstefan

Bericht door BMWstefan » 23 mei 2010, 20:09

ja ik was ook niet zo'n fan van die koplampen op de foto maar toen ik er echt bij kwam kijken vond ik de koplampen wel mooi erbij.

Maar zit er wel aan te denken om er later orgineel erin te doen met losse angel eyes maar kijk dit gewoon nog ff aan ;)

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 23 mei 2010, 22:01

Ach ja, een ander setje koplampen heb je er zo ingezet.

Heb je nog wat meer info over de auto? km-stand en vraagprijs bijvoorbeeld?

BMWstefan

Bericht door BMWstefan » 24 mei 2010, 18:54

ja das ook zo. ;)
Ja tuurlijk de KM stand is 190.***
Bouwjaar is ergens in 97 woensdag zal ik de preciese datum neerzeten :P
De prijs was 2750 euro (|
het is een executive uitvoering met nog perfecte grijze stoffen interieur :D
verder is het niks bijzonder denk ik :?

Er zullen binnenkort wel in het showroom topic meer foto's komen 8)

t.p.b.m.

Bericht door t.p.b.m. » 24 mei 2010, 22:04

Ik zou ook graag m,n mening geven,en ook gelijk weer een vraag stellen .
Is zo te zien wel een nette auto,zwarte auto heeft wel wat mooi,s,en een touring is wel een beetje apart ,is wel een leuke auto en ik wens u er zeker veel plezier mee ,echter vindt de prijs voor een net geen 2 ton 1.8 touring beetje moeilijk.houdt u ook rekening met verkoop als u weer wat anders zou willen ?
Ik bedoel is de km stand nap ?,verder als u ermee zal rijden bent u zo over de twee ton weet u of dat evt gevolgen heeft voor uw inruil/verkoop waarde ?verkoopt een e36 dan nog of is een e46 touring verkoop technisch interessanter ?
Wat denkt u dat het kost om de koplampen te vervangen voor bijv originele (hella,s of bosch) en dan evt weer naar angel eyes ?
Heeft u ook een proefrit gemaakt ?
Wat voor een auto ruilt u in of niet (geen inruil)?
Ik ben benieuwd en hoop op enig respons van u ,en veel freude am fahren mvg t.p.b.m.

j0eyv

Bericht door j0eyv » 24 mei 2010, 22:12

Aan de foto's te zien bij harry jakab in uden. Ik ben hier ook eens geweest maar de auto viel heel erg tegen in vergelijking met de foto's. De verkoper zelf ben ik niet zo over te spreken, maar dat is mijn mening.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 24 mei 2010, 22:29

Op de foto's ziet ie er netjes uit (voor zover de kwaliteit van de beelden dat toelaat).

Vraagprijs vind ik aan de hoge kant met die km-stand, maar vaak zie ik dat de dagwaarde van een touring iets hoger is dan die van de andere e36 modellen. Ik meen op de voorruit te lezen dat ie airco heeft. Das dan wel een mooi pluspunt!

BMWstefan

Bericht door BMWstefan » 25 mei 2010, 22:39

ik heb ook verder gekeken bij andere bedrijfen maar dan voor ietsjes minder heb ik een e36 318 i met 230 op de teller en zien er niet netjes uit
Ik zelf ben automonteur en deze bmw zal niet standaard blijven ;)
er zijn een hoop project dingetjes in mijn hoofd
Maar er zit airco op en geen inruil
en voor de verkoop enzo doe ik het niet anders kocht ik geen auto :roll:
ik heb er in gereden en alles doet het en is netjes en er zit nu een nieuwe apk op zat in de prijs en ik heb wel wa van de prijs af gekregen.

Verder is hij hard en goed en al die andere dingetjes zoals jij zegt TPBM dat is allemaal niet interesant voor mij ik ben nu van een e36 uit 93 318is overgestapt hierna puur uit hobby :W

Morge haal ik hem op en zal ik morge gelijk foto's posten

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 25 mei 2010, 23:10

j0eyv schreef:Aan de foto's te zien bij harry jakab in uden. Ik ben hier ook eens geweest maar de auto viel heel erg tegen in vergelijking met de foto's. De verkoper zelf ben ik niet zo over te spreken, maar dat is mijn mening.
Ik zag het ook inderdaad, erg toevallig; mijn eerste auto (e36 316i coupé '97 exe met ecc) heb ik ook daar gekocht. In principe prima auto, maar helaas wel teruggedraaide tellerstand bleek (nap opgevraagd), maar voor een goede prijs toendertijd toch gekocht.
Heb er toen zo'n half jaar mee gereden en later via marktplaats verkocht voor nog meer zelfs (en eerlijk vermeld ivm kmstand).

Volgens mij is de prijs van deze touring best netjes, en zul je er weinig meer van afschrijven, maar kijk alsjeblieft eerst de NAP na (zijn genoeg bedrijven die dat doen, kun je zelfs ook online doen).

Koplampen zien er idd niet uit, best gek, want de rest van de auto is zo lekker OEM.... :roll:
www. M3 register .nl

BMWstefan

Bericht door BMWstefan » 27 mei 2010, 20:24

ik heb nu de touring :love:
Rijd super alleen is wennen dat hij hoog op zijn wielen staat en 15 inch :P

ben er mee naar bas roos geweest en nu alleen nog 2 slangetjes kopen en hij loopt perfect want als hij koud is slaat hij af als hij koud is een schommelt in de toeren als hij warm is.
Dat zijn de slangetjes die achter het blok loopt zeg maar (weet de naam niet meer) daar zit een gaatje in waardoor hij vals lucht zuigt.

Maar verder rijdt hij goed en doet alles het en is cker netjes :love:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”