toerenteller/klok
-
FúllePúlle
toerenteller/klok
Heb sinds kort een bmw 316 uit 1994 gekocht, maar daar zit een klok in, inplaats van een toerenteller.
Is er geen aansluiting voor toerenteller??
Is er geen aansluiting voor toerenteller??
-
Cliff
Re: toerenteller/klok
Jawel, je moet dan een hele tellerklok omzetten... is plug and play...
Deze zijn op de lokale auto-sloop of marktplaats te krijgen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Die kloppen dan niet meer 
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
uhh, ik wens je veel sterkte met het terugdraaien van een digitale klok??
Ik weet niet zeker hoe dit bij een E36 zit, maar bij een E39 moet de kilometer teller klok ingeprogrammeerd worden op de motor electronica omdat anders de standen niet meer kloppen in vergelijk met de lichtunit, ECU en wat andere onderdelen. Je klok zal wel werken volgens mij, maar je krijgt dan wel het beruchte rode kilometer fraude lampje!
Bij de dealer kunnen ze iig in je klok de juiste kilometerstand programmeren.
Groeten,
Bram
Ik weet niet zeker hoe dit bij een E36 zit, maar bij een E39 moet de kilometer teller klok ingeprogrammeerd worden op de motor electronica omdat anders de standen niet meer kloppen in vergelijk met de lichtunit, ECU en wat andere onderdelen. Je klok zal wel werken volgens mij, maar je krijgt dan wel het beruchte rode kilometer fraude lampje!
Bij de dealer kunnen ze iig in je klok de juiste kilometerstand programmeren.
Groeten,
Bram
-
Tummy
bij een E36 gaat er geen lampje branden,
ik had een probleem in me tellerbak dat alle wijzers naar 0 sprongen afentoe, en andere tellerbak erin gezet (van een Facelift model).
gingen geen lampjes branden, maar wel netjes terug laten zetten, aangezien mijn nieuwe tellerbak 60.000 minder had
ik had een probleem in me tellerbak dat alle wijzers naar 0 sprongen afentoe, en andere tellerbak erin gezet (van een Facelift model).
gingen geen lampjes branden, maar wel netjes terug laten zetten, aangezien mijn nieuwe tellerbak 60.000 minder had
-
FúllePúlle
Oke bedankt!
Maar kan je gwn bij dealer terug laten draaien tog bij bmw dealer??
Maar kan je gwn bij dealer terug laten draaien tog bij bmw dealer??
-
rudolph_13
ja dat kan bij een dealer. Ik zou alleen het geld er niet aan uitgeven. waarschijnlijk heeft je bmw al genoeg gelopen en een paar duizend km maken niet het verschil... tegenover een uurtje loon voor een bmw monteur