Comp Resetten ?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
timo_mh

Comp Resetten ?

Bericht door timo_mh » 22 jul 2010, 21:46

Hallo,

Tijdje terug was ik aan het rijden poef... hoop rook in de binnenkant van mijn auto.Hij reed toen nog wel tot dat ik de motor uit had en hij toen niet meer aan ging.Na een tijd zoeken kwam ik er achter dat de draden van mijn lambdasonde kortsluiting hadden gemaakt.En helemaal van het begin tot eind waren weg gesmolten.Na een hoop werk heb ik de draden op nieuw aangelegd en de andere aangetaste draden vervangen.

Toen wou ik mijn BMW weer starten... En nee hoor hij sloeg niet aan.Ook al draaide me start motor gewoon rond.
Nu is mijn vraag kan ik mijn Computer nog Resetten ?

Ook andere Tips zijn erg welkom.

Alvast bedankt

Verheeske

Re: Comp Resetten ?

Bericht door Verheeske » 23 jul 2010, 10:33

Zijn ze door kortsluiting weggesmolten of zijn ze tegen de uitlaat aangekomen en hebben ze toen kortsluiting gemaakt

heeft de stekker er niet onder geleden?
-- Houdoe wanne --

timo_mh

Bericht door timo_mh » 23 jul 2010, 18:21

Ongeveer 10 cm. na de stekker is hij pas beginnen te smeulen.Daarvoor is hij nog helemaal in perfecte staat.Maar ik heb nog even gekeken maar het is niet mogelijk dat hij tegen de uitlaat is gekomen.
Ik ben lid van de Anwb zou ik hem door hun kunnen laten uitlezen anders ?

Verheeske

Bericht door Verheeske » 24 jul 2010, 09:00

als je niet binnen 10-20km van je huis bent wel :P dan zeg je gewoon dat je stil bent komen te staan

anders willen ze je niet helpen en zeggen ze dat je naar een garage moet gaan
-- Houdoe wanne --

timo_mh

Bericht door timo_mh » 24 jul 2010, 12:39

Jah ik heb het duurste Abbo.Dus ik heb ook thuis service en zeg wel dat hij het opeens niet meer deed.Weet ik in iedergeval wat er aan de hand is.

JurT

Bericht door JurT » 24 jul 2010, 17:40

Denk niet dat de anwb je auto gaat uitlezen. Daar laten ze je meestal naar een garage voor gaan. En waarom perse de anwb? De anwb doet je auto geimproviseerd maken zodat je vanuit die positie je thuisfront danwel garage kan bereiken. Je kan de auto toch ook naar een garage slepen...

Just my 2 cents.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”