Hoe 16:9 systeem resetten? (knoppencombinatie)
Hoe 16:9 systeem resetten? (knoppencombinatie)
Sinds ik een dvd systeem gebruik in de E46 en E39 heb ik af en toe een vastloper. Ding blijft dan hangen om uiteindelijk op zwart te gaan. Auto een tijdje uitzetten helpt meestal wel. Op mijn vorige auto (van de zaak), een E90 met idrive liep de boel met zeer grote regelmaat vast. Daar was een knopcombinatie - drie knoppen tegelijk indrukken- voldoende om de boel tijdens het rijden even te resetten. Hoe moet dit op een 16:9?
Re: Hoe 16:9 systeem resetten? (knoppencombinatie)
Igor,
Volgens mij is het 16:9 systeem niet te 'resetten', in ieder geval niet met een knoppencombinatie op het scherm.
Maar je bedoelt puur de MK4 dat ie opnieuw opstart of echt een reset in de zin van software-reset?
Volgens mij is het 16:9 systeem niet te 'resetten', in ieder geval niet met een knoppencombinatie op het scherm.
Maar je bedoelt puur de MK4 dat ie opnieuw opstart of echt een reset in de zin van software-reset?
www. M3 register .nl
Denk dat ik opnieuw opstarten bedoel. In mijn E90 was het handig om te gebruiken als ie vastliep. Dan hoefde ik tenminste niet een tankstation langs de snelweg op te zoeken om te stoppen en vervolgens de auto aan/uit te zetten.
Volgens mij zit deze functie idd niet op het 16:9 systeem.
Maar, vastlopen. Komt me eigenlijk niet echt bekend voor dat een MK4 meerdere keren zou vast lopen etc. Zouden de problemen misschien met nieuwe software over zijn?
Maar, vastlopen. Komt me eigenlijk niet echt bekend voor dat een MK4 meerdere keren zou vast lopen etc. Zouden de problemen misschien met nieuwe software over zijn?
www. M3 register .nl
Of anders eerst even terug naar V.28 oid en dan met een vers gebrandde CD/DVD naar V.30
iig het proberen waard dacht ik.
mocht het dan nog niet over zijn is er denk ik toch echt iets mis met de MK4, aangezien ik (en meerdere) echt nog nooit last van heb gehad.
Misschien iets met de lens oid.....
iig het proberen waard dacht ik.
mocht het dan nog niet over zijn is er denk ik toch echt iets mis met de MK4, aangezien ik (en meerdere) echt nog nooit last van heb gehad.
Misschien iets met de lens oid.....
www. M3 register .nl
Copy cd of DVD erin?
Dat zou idd ook nog kunnen.
Gewoon testen wat ie doet met nieuwe software, desnoods even terug naar een oudere. En idd ook een andere kaart CD/DVD proberen, ook desnoods een oudere versie. Zo kun je wellicht de oorzaak van het vastlopen opsporen.....
Gewoon testen wat ie doet met nieuwe software, desnoods even terug naar een oudere. En idd ook een andere kaart CD/DVD proberen, ook desnoods een oudere versie. Zo kun je wellicht de oorzaak van het vastlopen opsporen.....
www. M3 register .nl