Welke maximale afstand om de auto af te sluiten
Welke maximale afstand om de auto af te sluiten
Bij mijn E46 kan ik de auto van grote afstand openen en dicht doen. Ik kan zelfs vanuit de keuken de ramen van de auto (op straat geparkeerd) openen en dichten.
Echter bij de E60 kan ik pas op een paar meter afstand (zo een 5 meter) de auto openen. De kofferbak openen kan er alleen vlakbij?
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Kan dit aan de sleutel liggen (batterij te zwak) of is er iets ernstiger aan de hand? De batterijtjes in de sleutels worden toch opgeladen tijdens het rijden?
Echter bij de E60 kan ik pas op een paar meter afstand (zo een 5 meter) de auto openen. De kofferbak openen kan er alleen vlakbij?
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Kan dit aan de sleutel liggen (batterij te zwak) of is er iets ernstiger aan de hand? De batterijtjes in de sleutels worden toch opgeladen tijdens het rijden?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- Kingfisher
- Contacteer:
Re: Welke maximale afstand om de auto af te sluiten
Om je (deels) gerust te stellen, bij mij (E61) is die afstand inderdaad ook zo klein, bij mijn vorige auto (Lexus IS200) was de afstand misschien wel 10x zo groot.
Het zou best kunnen dat de capaciteit van de accu in de sleutel lager is dan die van de bekende knoopcel-batterij.
Het zou best kunnen dat de capaciteit van de accu in de sleutel lager is dan die van de bekende knoopcel-batterij.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Mijn e46 gaat ook pas vanaf 5 meter ofzo open..
(leuk; probeer eens vanaf een afstand (waar je afstandsbediening net niet werkt) met je mond open richting de auto, en vervolgens zet je je sleutel onder je kin (omhoog richting je hoofd dus) en probeer dan nog eens. Dan werkt je afstandsbediening ineens veel verder)
(leuk; probeer eens vanaf een afstand (waar je afstandsbediening net niet werkt) met je mond open richting de auto, en vervolgens zet je je sleutel onder je kin (omhoog richting je hoofd dus) en probeer dan nog eens. Dan werkt je afstandsbediening ineens veel verder)

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
heb je hier een foto van als voorbeeld
:fuit:
fahren mit vergnugen
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Je hoeft je mond niet open te houden hoor 
Is een filmpje ook goed?te951 schreef:heb je hier een foto van als voorbeeld![]()
![]()
:fuit:
http://www.metacafe.com/watch/563785/bo ... ith_skull/
Mond open ziet wel toffer uit
Werkt wel he... al geprobeerd? haha 

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Uitgeprobeerd, WTF het werkt O.o
Alleen hoe gezond kan dit zijn? :/
Alleen hoe gezond kan dit zijn? :/
E60 530D
Je hoeft je mond niet open te houden hoor, je sleutel tegen je voorhoofd houden is al gek genoeg en het werkt echt. Heb ik volgens mij van Top Gear?
Ik zou eens een nieuwe batterij in je afstandsbediening doen. Je sleutel wordt gedeeltelijk opgeladen tijdens het rijden, maar dat is niet de batterij maar een ander dingetje dat erin zit volgens mij. Daarom moet je ook je batterij snel wisselen.
Ik zou eens een nieuwe batterij in je afstandsbediening doen. Je sleutel wordt gedeeltelijk opgeladen tijdens het rijden, maar dat is niet de batterij maar een ander dingetje dat erin zit volgens mij. Daarom moet je ook je batterij snel wisselen.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.