e46 sedan
-
Linkerd
e46 sedan
Beste e46-ers,
Ik ben Herbert (omgeving Enschede) en sinds kort de eigenaar van de degelijke oermachine uit Duitsland. Het is een 320d uit 2000, stahlgrau, styling 73 velgen en dan de executive uitvoering. De vorige wagen was een Seat Ibiza 1.9 TDI uit 2006, genoeg pk's voor zo'n klein rotding maar er gaat niets boven het speelgoed uit Beieren.
Misschien is het op dit forum vloeken in de kerk maar ik ben niet zo van de bling bling; voor mij dus geen geklooi met achterlichten en zo. Misschien op den duur wat vetter geluid en meer pk's, dat wel.
Foto's zal ik jullie nog even verschuldigd moeten blijven vanwege drukte maar zullen komen.
Groet, Herbert
Ik ben Herbert (omgeving Enschede) en sinds kort de eigenaar van de degelijke oermachine uit Duitsland. Het is een 320d uit 2000, stahlgrau, styling 73 velgen en dan de executive uitvoering. De vorige wagen was een Seat Ibiza 1.9 TDI uit 2006, genoeg pk's voor zo'n klein rotding maar er gaat niets boven het speelgoed uit Beieren.
Misschien is het op dit forum vloeken in de kerk maar ik ben niet zo van de bling bling; voor mij dus geen geklooi met achterlichten en zo. Misschien op den duur wat vetter geluid en meer pk's, dat wel.
Foto's zal ik jullie nog even verschuldigd moeten blijven vanwege drukte maar zullen komen.
Groet, Herbert
Re: e46 sedan
welkom, en veel plezier met je auto, is inderdaad niet te vergelijken met een seat ik ben het met je eens dat een bmw zo orgineel mogelijk moet blijven gr hans
-
AnCo
welkom Linkerd, troost je, ik ben ook niet zo bling bling achtich. Ik zoek het meer in effectiviteit. Mooie velgen en goede banden vind ik bv. schitterend. (moet je weten dat mijn wagen nog op stalenvelgen met wieldoppen staat
) Mooie velgen staan bij mij dan ook hoog op het verlanglijstje.
-
Thomasz
Hoi Herbert,Linkerd schreef:Beste e46-ers,
Groet, Herbert
Weer een tukker erbij
Herbert, welkom op het E46 Forum!
We hebben iig 2 dingen gemeen, Beide een Sedan! EN beide geen voorstander van Bling bling, net als de meeste hier!
We hebben iig 2 dingen gemeen, Beide een Sedan! EN beide geen voorstander van Bling bling, net als de meeste hier!
-
omethome
Zonder bling bling is het zoals ze dat is Bayern bedoeld hebben, 100 punten!
Welkom Linkerd, veel lees en post plezier hier op het forum.Linkerd schreef: Misschien op den duur wat vetter geluid en meer pk's, dat wel.
Je hebt een 136pk'er? net als ik (ik vind hem ook wat tammetjes).
Binnenkort een mooie aanbieding vwb meer PK's, even geduld daarvoor.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hoi Linkerd
Wat een verbetering van een Seat naar een echte auto.
We wachten op foto's
welkom hier en veel plezier
Groet Ron E46
Wat een verbetering van een Seat naar een echte auto.
We wachten op foto's
welkom hier en veel plezier
Groet Ron E46
Als ik Mercedes wil rijden
Neem ik wel een taxi... :-)
Neem ik wel een taxi... :-)
- Dutch Delight
Welkom!

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007