Verlaging vooraan

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Toko

Verlaging vooraan

Bericht door Toko » 23 sep 2010, 00:28

Mijn onlangs aangekochte E46 cabrio staat op 18¨ velgen,achteraan hangt deze mooi gelijk met de wielkasten maar vooraan heb ik redelijk wat plaats ertussen!! Nu heb ik al eens gekeken naar andere cabrio s en deze hebben dat ook!! Is er iemand die enkel vooraan al verlaging gestoken heeft,is dit af te raden of geeft dat weinig problemen? Ik zou juist de veren willen steken en dacht mischien de originele van het M-pakket aan te schaffen!
Hopelijk kan dit zonder de problemen voor de keuring in onze Belgische keuringstations!!

Alvast bedankt voor eventueele reacties

mantisnl

Re: Verlaging vooraan

Bericht door mantisnl » 23 sep 2010, 07:46

Als ik je een setje mag aanbevelen (en velen met mij) dan is het een Eibach Pro-Kit.
Deze kosten niet veel en de wagen gaat achter minimaal omlaag en voor een stukje, zodat de rand van de wielkas gelijk ligt met de band. De veren zijn op elkaar afgestemd wat dus veel beter is dan alleen voor de veren vervangen.

Voor een voorbeeldje van de verlaging kun je in m`n showroom kijken.

bmwhans

Bericht door bmwhans » 23 sep 2010, 09:37

ik rij al een paar jaar met alleen verlaging voor met m tech veren,de auto ligt voor en achter even hoog en sturen is perfect.
gr hans

Toko

Bericht door Toko » 23 sep 2010, 10:39

mantisnl schreef:Als ik je een setje mag aanbevelen (en velen met mij) dan is het een Eibach Pro-Kit.
Deze kosten niet veel en de wagen gaat achter minimaal omlaag en voor een stukje, zodat de rand van de wielkas gelijk ligt met de band. De veren zijn op elkaar afgestemd wat dus veel beter is dan alleen voor de veren vervangen.

Voor een voorbeeldje van de verlaging kun je in m`n showroom kijken.
Ik heb de prijs van Eibach eens bekeken en de prijs voor zo een setje valt inderdaad goed mee!
Ik ga mijn garage eens vragen of ze deze kunnen bestellen en monteren!
Nice pics in u showroom :///m:

nick123

Bericht door nick123 » 23 sep 2010, 10:40

Zijn er met die eibach pro nog verschillende maten of af te stellen of word het dan een schroefset?

Zit zelf ook te kijken..is dan wel voor een sedan e36.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”