Wat zijn vieze BMW's toch stoer om te zien eigenlijk, ik vind het wel wat hebben... :p
Nieuw front
Re: Nieuw front
Haha wel met gele letters he, net als bij de dealert.
Wat zijn vieze BMW's toch stoer om te zien eigenlijk, ik vind het wel wat hebben... :p
klopt.. en vooral sommige velgen als ze behoorlijk vies zijn komen ze beter in beeld..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Of er ontstaat een groot gat in de wielkasten als ze te zwart worden (moet m'n auto toch echt even zien te wassen voor de kerst...)Chris schreef:klopt.. en vooral sommige velgen als ze behoorlijk vies zijn komen ze beter in beeld..
BMW - Maßstab für Fahrspaß
ik ook alleen... het is 0 graden? :xJoop schreef:Of er ontstaat een groot gat in de wielkasten als ze te zwart worden (moet m'n auto toch echt even zien te wassen voor de kerst...)Chris schreef:klopt.. en vooral sommige velgen als ze behoorlijk vies zijn komen ze beter in beeld..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Niet doen dus, tenzij je binnen kunt wassen
Anders pas boven de 4graden..
Anders pas boven de 4graden..
haha wereld is klein,zie de gti van de buurman ook staan
vraagje: van welk materiaal is de m voorbumper

- 320d touring
Geen idee,ik dacht dat dat abs heette, maar het is in ieder geval hetzelfde materiaal als de originele en niet van dat goedkope spul dat helemaal versplintert als je iets raakt.ED ED schreef:haha wereld is klein,zie de gti van de buurman ook staan
dan is t voor mij ook een Zeer goede optie
want poly wordt nooit mooi strak en abs wel
en zag wel dat de buurman met zn klauwen weer (vies)
op je auto had geschreven
tja afgunst he :p dat krijg je als je in een golfje rijd

- 320d touring
Ja, dat trage gebakkie met die zwarte stalen velgen !ED ED schreef:dan is t voor mij ook een Zeer goede optie
- 320d touring
Morgen eindelijk weer de zomerwielen eronder :p , het wordt toch geen winter meer !
Vanavond nog even gepoetst en morgen naar de bandenboer voor twee nieuwe banden. ;(
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... -15086.jpg[/thumbnail]
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... -15089.jpg[/thumbnail]
Vanavond nog even gepoetst en morgen naar de bandenboer voor twee nieuwe banden. ;(
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... -15086.jpg[/thumbnail]
[thumbnail]http://i221.photobucket.com/albums/dd50 ... -15089.jpg[/thumbnail]
Dat zijn DE velgen voor een E46!
320d touring, ik verwacht gewoon dat je er bent op de E46Forum meeting! Ik MOET ze in real live zien
320d touring, ik verwacht gewoon dat je er bent op de E46Forum meeting! Ik MOET ze in real live zien
- 320d touring
Ik doe m'n best, maar die meet id twee weken na de geschatte datum dat ik (voor de tweede keer) vader wordt, dus het is niet definitief dat ik langs kom.Dnl schreef:Dat zijn DE velgen voor een E46!![]()
En die E60 kan ook zo ineens voor de deur staan :p
Laatst gewijzigd door 320d touring op 22 feb 2008, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- 320d touring
Of moest je nog beginnen met zoeken !330dM schreef:Als je hem maar inruilt zonder die CH's dan.... :p Moet ik alweer zoeken? Of was ik nog aan het zoeken?En die E60 kan ook zo ineens voor de deer staan
Doe een prijsvoorstel voor de CH's en misschien worden we het eens, de banden zijn i.i.g. nieuw (falken FK452, speciaal gekozen omdat dit de stilste band zou zijn)
-
dieselpower
@320dtouring: waar heb je je front laten spuiten? Is wel erg goedkoop namelijk....