Ik wilde ook graag een showroom aanmaken om vol trots mijn mooie bmw te laten zien, maar heb nog geen tijd gehad om mooie foto's te maken (bv als ie net mooi opgepoetst is), maar toen dacht ik, ach, laat ik gewoon de foto's plaatsen van de bmw zoals ik em gekocht heb, dan kan ik later de showroom updaten met betere foto's, dus hier komt ie:
UPDATE: ik zal eens kijken wat beter bevalt, eventuele toevoegingen als nieuw bericht onderaan het forum plaatsen of hieronder in spoilers onderverdelen
BMW zoals gekocht
- Spoiler: Laat zien

Naast ons oude cliootje

Vette neus

Wil er eigenlijk nog twee verchroomde uitlaatsierstukken opzetten, advies anyone :?

Navigatie (oud met pijlen), airco/climate control, MF stuur, blue tooth aansluiting, 6 cd wisselaar achterin de auto, er zat oorspronkelijk houten panelen in maar de vorige eigenaar heeft deze grijs/zilveren erin gezet, vind dit persoonlijk veel mooier

VET geluidsysteem!!! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit van Harman Kardon gehoord had maar het resultaat is er naar, zelfs in de achterbak zitten boxen weggewerkt, heb ik nu even geen foto van (ondertussen toegevoegd zie hierna)

En nog eentje om het af te leren

Nieuwe zij-knipperlichten
- Het met vocht doortrokken oude knipperlicht:

En het nieuwe hoesje

K'heb natuurlijk beide kanten vervangen, volgende zet waarschijnlijk chromen uitlaatsierstukken en een bestuurdersvloermatje,
Velgen schoongemaakt
- Voor het schoonmaken

En erna, het is alleen lastig om het gedeelte rondom de bouten schoon te maken, of ik moet een keer de wielen eraf halen of met een oude elektrische tandenborstel aan de slag (|

Zoals je ziet kun je niet overal bij, de eerste 5 cm van de binnenrand krijg ik wel schoon, maar daarachter zitten soms nog wat stukjes teer (vers asfalt) wat moeilijk weg te krijgen is, toch maar es die banden eraf halen

Lekker gewassen

Dat is het voor nu, laat me weten wat jullie vinden

,
groetjes Arie