Waren dit voornamelijk snelweg kilometers?Mooggie schreef: Vandaag trouwens voor het eerst even wezen tanken ... viel me met 1:12,8 zeker niet tegen!
De nieuwe funfer van Mooggie
Re: De nieuwe funfer van Mooggie
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Klopt ...ik rij dagelijks ca. 110 km woon-werk verkeer en dat is 80% snelweg, maar af en toe ook wel met wat files omdat ik rondom Amsterdam rij ...
Met mijn vorige wagen reed ik ook al net iets zuiniger dan de fabrieksopgave, dus dat komt op zich wel aardig overeen.
Met mijn vorige wagen reed ik ook al net iets zuiniger dan de fabrieksopgave, dus dat komt op zich wel aardig overeen.
Hele dikke 5er dit
Waarom die kapjes van het stuur er niet gewoon vanaf halen, opschuren en netjes overspuiten?
Waarom die kapjes van het stuur er niet gewoon vanaf halen, opschuren en netjes overspuiten?
beetje late reactie
maar dat interieur :~
Damm wat lekker !
Zou wilde ik het liefst mijn auto van binnen hebben
Maar ja, kan niet alles hebben
Heel veel plezier ermee
en succes met het vervangen van de stuurpaneeltjes
maar dat interieur :~
Damm wat lekker !
Zou wilde ik het liefst mijn auto van binnen hebben
Maar ja, kan niet alles hebben
Heel veel plezier ermee
en succes met het vervangen van de stuurpaneeltjes
Omdat ik 2 linkerhanden heb en weinig geduld ...mantisnl schreef:Waarom die kapjes van het stuur er niet gewoon vanaf halen, opschuren en netjes overspuiten?
Ik laat de kapjes wel een keer vervangen in combinatie met een onderhoudsbeurjte ofzo ... dan vallen de kosten niet zo op.
- lekkerwijf1
Die softcoating p[ de panelen is dikke rommel.
Vele merken autos gebruiken het. (nog steeds) :?
Zit niks ander op als nieuwe panelen plaatsen of hooglans zwart laten spuitenm
Vele merken autos gebruiken het. (nog steeds) :?
Zit niks ander op als nieuwe panelen plaatsen of hooglans zwart laten spuitenm
- Kingfisher
- Contacteer:
Het laten spuiten zat ik ook over te denken, want het is te verwachten dat na vervanging van de stuurkap de softcoating vroeg of laat weer loslaat natuurlijk.
Is er iemand hier die de kap heeft laten spuiten? Ben namelijk erg benieuwd naar hoe dat staat.
Is er iemand hier die de kap heeft laten spuiten? Ben namelijk erg benieuwd naar hoe dat staat.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Gewoon los halen, opschuren en dan een aantal dunne lagen matzwart spuiten (gewoon uit spuitbus). Moet het ook nog steeds doen met het afdekkinkje van mijn stuur.
Hoi,
Wat een mooie auto, wat een kanon, 535 D dat wil wel.
Mooie velgen trouwens, ga ik in het voorjaar ook kopen.
Veel plezier met deze mooie aanwinst.
Wat een mooie auto, wat een kanon, 535 D dat wil wel.
Mooie velgen trouwens, ga ik in het voorjaar ook kopen.
Veel plezier met deze mooie aanwinst.
Mooie e60 !
De problematiek van de stuurwielkappen is uitgebreid bekend, ook bij BMW zelf,
Ik heb al allerlei excuses gehoord waarom die coating loslaat, van zweethandjes tot sierraden.
Waarschijnlijk is het een combi van van alles en nog wat en niet in de laatste plaats van zonlicht.
En misschien ook wel van tegenvallende kwaliteit.
In mijn e61 zijn ze ook al vervangen, onder garantie dat wel.
Veel rijplezier !
De problematiek van de stuurwielkappen is uitgebreid bekend, ook bij BMW zelf,
Ik heb al allerlei excuses gehoord waarom die coating loslaat, van zweethandjes tot sierraden.
Waarschijnlijk is het een combi van van alles en nog wat en niet in de laatste plaats van zonlicht.
En misschien ook wel van tegenvallende kwaliteit.
In mijn e61 zijn ze ook al vervangen, onder garantie dat wel.
Veel rijplezier !
Hoe lullig het ook klinkt - het komt door je eigen zweet; dat bevat bepaalde zuren die de verflaag aantast (is ook niet echt lekker gespoten als het zo gauw loslaat) en als je eenmaal een kaal plekkie hebt, veeg je de rest er ook zo af.
Je kunt de kap vrij gemakkelijk met een folie beplakken of met carbon laten bekleden (heb ik gedaan), dan ben je van het hele gedonder af !
Je kunt de kap vrij gemakkelijk met een folie beplakken of met carbon laten bekleden (heb ik gedaan), dan ben je van het hele gedonder af !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
carbon laten bekleden lijkt me wel intressant, heb je een adres voor me?
Mooi geworden zo dat stuur!!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
check mijn showroom topic op blz. 11 onderaan voor meer info hierover:Ogerr530 schreef:carbon laten bekleden lijkt me wel intressant, heb je een adres voor me?
http://www.bmwportal.nl/showroom-f120/b ... 2-150.html
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti