geen cd wisselaar voorbereiding
geen cd wisselaar voorbereiding
wil ik gisteren mijn cd wisselaar die ik uit mijn verkochte 320i had gehaald in mijn 325i coupe uit 2006 zetten kom ik tot mijn stomme verbazing achter dat er geen wisselaar voorbereiding in zit.
het is een van oorsprong duitste auto die na een half jaar in nederland is gekomen,mijn oude bmw had wel de voorbereiding.
zit er een dure hamon kardon instalatie in en geen wisselaar voorbereiding.
nu heb ik wel een complete kabel om aan te leggen maar geen idee hoe ik die moet aansluiten.
iemand een idee?
gr hans
het is een van oorsprong duitste auto die na een half jaar in nederland is gekomen,mijn oude bmw had wel de voorbereiding.
zit er een dure hamon kardon instalatie in en geen wisselaar voorbereiding.
nu heb ik wel een complete kabel om aan te leggen maar geen idee hoe ik die moet aansluiten.
iemand een idee?
gr hans
Re: geen cd wisselaar voorbereiding
die kabel plug je tog gewoon achter in je radio? Die stekk je bij die grote stekker. Correct me if im wrong 

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Is het wel een E46? Omdat je het over 2006 hebt....
En zit er Navi in? Dan zit je radio achterin en is het stukken makkelijker
En zit er Navi in? Dan zit je radio achterin en is het stukken makkelijker
www. M3 register .nl
het is 1 van de laatste e46 coupe's en er zit idd orgineel vanaf de fabriek navigatie in,zou het dan makkelijker zijn?
gr hans
gr hans
Waarschijnlijk hoef je dan niet een kabel van voor naar achter te leggen en kun je de aansluiting gewoon achter maken. Maar Bertus kan hier verder uitsluitsel over geven.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
ik heb bij de dealer kabels besteld om de cd wisselaar aan te sluiten,volgens hun moet ik idd achterin bij de radiomodule de kabels aansluiten.
nu heb ik gekeken maar vind geen ongebruikte aansluitingen,en wat is de radiomodule dat platte geval wat bovenop zit?
kan iemand mij verder helpen?
gr hans
nu heb ik gekeken maar vind geen ongebruikte aansluitingen,en wat is de radiomodule dat platte geval wat bovenop zit?
kan iemand mij verder helpen?
gr hans
nu heb ik de kabels om de wisselaar aan te sluiten maar ik snap er niks van ,weet iemand hoe je dit moet aansluiten ?
zou er een aansluitschema van bestaan?
gr hans
zou er een aansluitschema van bestaan?
gr hans