Na brandlucht plotseling baggergeluid

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
bonky

Na brandlucht plotseling baggergeluid

Bericht door bonky » 18 nov 2010, 20:03

Dag allemaal,

Tijdens mijn vakantie afgelopen zomer is er iets misgegaan met mijn geluidsinstallatie in mijn e46 touring. Ik weet niet precies wat voor geluidsinstallatie er precies in zit maar ik heb in het dashboard een 16:9 monitor zitten, verder is het ook geen Harman Kardon.

Op een ochtend zet ik mijn contact aan en ruik gelijk na het omdraaien van de sleutel een brandlucht en vervolgens merk ik dat de stereo bagger klinkt. Bij laag volume klinkt het geluid op alle boxen heel dof en moet ik de bas volledig terugdraaien anders gaat het zelfs bij laag volume al vervormen. Bij hoger volume valt de bas juist weer helemaal weg. Als ik de bas bij draai, zowel bij laag en hoog volume, krijg ik een hard fluitend signaal over alle boxen. Dit gebeurt wanneer het bas volume over de helft komt en dan hoor ik ook verder geen muziek meer.... alleen oorverdovend gefluit.

De boardmonitor en de eindversterker heb ik al na laten kijken door een kennis die een elektronica zaak heeft. Daar is niets aan te zien of aan te ruiken. Als er iets is doorgebrand blijft die lucht volgens hem in het apparaat hangen.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

alvast bedankt!

groet,

Ronald

B46
Contacteer:

Re: Na brandlucht plotseling baggergeluid

Bericht door B46 » 19 nov 2010, 22:05

Ik denk toch echt dat het aan je radiomodule ligt.... :!
Heb hier evt. nog enkele liggen om te testen als je in de buurt woont....
www. M3 register .nl

dw70

Re: Na brandlucht plotseling baggergeluid

Bericht door dw70 » 29 nov 2010, 15:38

eindtrap opgeblazen.Geen power meer.
E36 320i Coupé 1994 verkocht :zwaai: News from the new owner: the car is a total loss after a crash :|

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”