Ik heb m'n 330d nu bijna 4 weken, dus wordt het eens tijd om een showroomtopic aan te maken dacht ik zo
Specificaties & belangrijkste opties BMW 330dA:
-Bouwjaar 03-2000
-184pk
-Kilometerstand aankoop: 166.000
*Sportonderstel
*Leer
*Elektrisch inklapbare spiegels
*Xenon
*Parkeersensoren
*Regensensor
*Climate control
*Comfort plus pakket
*Stoelverwarming
*Schuif-/kanteldak
Onderhoud & mods (kmstand):
-166.000: Nieuwe audioinstallatie laten plaatsen door autozaak in Breda. Nieuwe radio (JVC kd-r611 iPod, front AUX, USB, instelbare kleur), 8 nieuwe speakers (merk is me even ontschoten), subwoover + versterker (MTX audio). Zeer acceptabel geluid nu
-166.000: Nieuw logo voorkant, € 30 bij Renova Breda.
-166.500: Professioneel laten poetsen, motorgedeelte + interieur (o.a. leerbehandeling) + exterieur (lakverzegeling, enz) € 150 bij Ende's car cleaning Breda.
-168500: Inspektion II (olieservice, complete controle, filters vervangen) laten uitvoeren bij BMW-dealer. Kwam het e.e.a. naar boven, onderhoudsboekje is maar tot 127.000km ingevuld (wat ik natuurlijk al wist) omdat vorige eigenaar VAG-monteur was en het onderhoud dus zelf deed. Onderhoud was wel correct uitgevoerd maar wel alles met imitatieonderdelen. Nu is alles weer origineel gelukkig. Verder kwam naar boven dat het inlaatspruitstuk flink aan het zweten is, (swirl-flaps verhaal) dus die wordt binnen 2 weken vervangen en er waren een paar kapotte gloeiboegies. Kosten grote beurt bij dealer: € 450.
-169.500: Achterbanden op vooras gezet en nieuwe achterbanden gemonteerd: Pirelli Cinturato P7. €250 + €35 monteren.
-170.500: Inlaatspruitstuk vervangen door Renova, er ligt nu een compleet nieuw, gemodificeerd spruitstuk in. Verder zijn de 6 gloeibougies vervangen. Kosten: €740.
Foto's: