uitlaatgassen in auto ( opgelost )
-
robert vermeulen
uitlaatgassen in auto ( opgelost )
Heb een beetje last van uitlaatgassen in de auto als hij stationair draait dus als je stil staat
Wie weet waar ik het zoeken moet om dit weg te werken
alle reacties welkom
groet robert
Wie weet waar ik het zoeken moet om dit weg te werken
alle reacties welkom
groet robert
Laatst gewijzigd door robert vermeulen op 04 apr 2011, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- largeproject
- Contacteer:
Re: uitlaatgassen in auto
Vaak het flexi stuk geschuurd.
-
Griffendahl
Idd, is niet het sterkste deel van je uitlaat, gaat meestal als eerste stuk. Je had geloof ik een 320d ?? Bij mij was ook het flexibele stuk kapot en heb dit toen vervangen voor een RVS downpipe zonder kat, ben je ook gelijk van je katalysator af en gezien het RVS is heb je er eigenlijk nooit geen omkijken meer na.
-
robert vermeulen
waar koop je zo'n downpipe
en schroef je die er gewoon tussen
en schroef je die er gewoon tussen
-
Griffendahl
Ik heb hem hier gekocht. Ik merkte alleen een kleine toename van het geluid buiten de auto, maar ik heb er ook al een RVS Eisenmann einddemper onderliggen dus een deel zal ook in die combinatie zitten.
Die kan er idd gewoon tussen, oude eruit, nieuwe eronder
Die kan er idd gewoon tussen, oude eruit, nieuwe eronder
-
robert vermeulen
Bedankt voor reacties zal vlug gaan kijken of het inderdaat het flex stuk is
En ook nog de de beste wensen voor iedereen
En ook nog de de beste wensen voor iedereen
Je kan ook de EGR aansluiting ff ckecken.
Je ziet het snel genoeg dor het roet dat er aanslaat op de nabije omgeving van het lek.
Je ziet het snel genoeg dor het roet dat er aanslaat op de nabije omgeving van het lek.
-
robert vermeulen
Re: uitlaatgassen in auto (opgelost )
iedereen bedankt voor het mee denken
het was inderdaat het flex stuk die stuk was
heb zaterdag met het mooie weer de auto een grote beurt gegeven (zelf gedaan) en ja hoor ik zag het al
vandaag naar siba in uden gereden en een niewe complete kat enz er onder laten zetten is wel imitatie
voor de prijs van €283,- dus dat ging nog wel loopt nu weer als een speer
dat scheeld zeker wel als je uitlaat lekt in power
nu is alles weer goed
het was inderdaat het flex stuk die stuk was
heb zaterdag met het mooie weer de auto een grote beurt gegeven (zelf gedaan) en ja hoor ik zag het al
vandaag naar siba in uden gereden en een niewe complete kat enz er onder laten zetten is wel imitatie
voor de prijs van €283,- dus dat ging nog wel loopt nu weer als een speer
dat scheeld zeker wel als je uitlaat lekt in power
nu is alles weer goed
Re: uitlaatgassen in auto ( opgelost )
Ik heb ook last van uitlaatgassen in de auto. Volgens de garagist is het de "collector" omdat het luchtfilter gedeeltelijk zwarte vlekken vertoonde.
Volgens hem kost een herstelling 2000+ € .. misschien tijd om een andere garagist te raadplegen.
Volgens hem kost een herstelling 2000+ € .. misschien tijd om een andere garagist te raadplegen.