Besten,
Sinds vanmiddag ben ik erachter dat mijn PDC niet meer werkt, met als gevolg een afdruk van een klein rood paaltje
Nu krijg ik niet de bekende lange pieptoon, helemaal niks hoor ik meer. Misschien de speaker van die PDC kapot? iemand idee waar die speaker zit?
Greets,
Jeffrey
PDC werkt niet meer, geen lange piep!
Re: PDC werkt niet meer, geen lange piep!
iemand idee waar de speaker van de PDC ZIT?
Probeer eens je PDC computer te resetten....
(van een andere topic)
Bij de Touring zit hij in de kofferbak. Vlak achter de achterbank zit nog een holle ruimte waar je bij kan komen door de bak boven het reserve wiel weg te halen, je kan dan 2 plastic moertjes losschroeven en de afdek plaat dan een stuk optillen. Je heb daar precies ruimte voor een stuk of 3 modules. Luidspreker weet ik je niet te vertellen
Sedan weet ik niet...
Maar de stroom erop en eraf op de computer kan soms helpen...
bij mij 1 keer geholpen....maar het waren veelal de sensors zelf......die kun je er zo inklikken....
succes
(van een andere topic)
Bij de Touring zit hij in de kofferbak. Vlak achter de achterbank zit nog een holle ruimte waar je bij kan komen door de bak boven het reserve wiel weg te halen, je kan dan 2 plastic moertjes losschroeven en de afdek plaat dan een stuk optillen. Je heb daar precies ruimte voor een stuk of 3 modules. Luidspreker weet ik je niet te vertellen
Sedan weet ik niet...
Maar de stroom erop en eraf op de computer kan soms helpen...
bij mij 1 keer geholpen....maar het waren veelal de sensors zelf......die kun je er zo inklikken....
succes
BMW e91 LCI 320da Individual
controleer je sensors is
je kan het voelen en horen als ze het doen.. (ze tikken een beetje en je voelt het in het puntje van je vinger als je je vinger op een sensor legt)
je kan het voelen en horen als ze het doen.. (ze tikken een beetje en je voelt het in het puntje van je vinger als je je vinger op een sensor legt)
Dit probleem heb ik recent ook gehad. Bij mij was het een combinatie van niet werkende PDC en achteruitrijverlichting. Het probleem is opgelost door een onderdeeltje (van zo'n €15,-) op de versnellingsbak te vervangen. Hierna werden PDC en achteruitrijverlichting beide weer netjes geactiveerd als je de versnellingsbak in de achteruit zet.
Gr, Haantje
Gr, Haantje
Probleem gevonden, door inbouw van een stinger is de kabel van de PDC speaker losgeraakt.
(Y)
(Y)