elektrische raam bestuurderskant hapert
elektrische raam bestuurderskant hapert
Hallo,
ik heb een vraag,
ik heb een E36 coupe 320i uit 1993.
nu heb ik een vraag, het raam aan de bestuurderskant hapert. gaat steeds een klein stukje naar beneden dan moet ik de knop loslaten en opnieuw indrukken. dus hij gaat in etapes omhoog en omlaag.
wat kan ik hieraan doen?
de schakelaar is oke, want ik heb de schakelaar al omgeruild met de schakelaar voor de passagierskant en dan gebeurt hetzelfde.
(beetje krom uitgelegd dus hoop dat jullie mij begrijpen haha)
alvast bedankt
ik heb een vraag,
ik heb een E36 coupe 320i uit 1993.
nu heb ik een vraag, het raam aan de bestuurderskant hapert. gaat steeds een klein stukje naar beneden dan moet ik de knop loslaten en opnieuw indrukken. dus hij gaat in etapes omhoog en omlaag.
wat kan ik hieraan doen?
de schakelaar is oke, want ik heb de schakelaar al omgeruild met de schakelaar voor de passagierskant en dan gebeurt hetzelfde.
(beetje krom uitgelegd dus hoop dat jullie mij begrijpen haha)
alvast bedankt
Re: elektrische raam bestuurderskant hapert
bijrijders kant werkt overigens wel oke
Niemand een idee? komop mensen help mij 
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Lijkt mij raammechanisme.
Kan je zelf vervangen als je een beetje handig bent. Onderdeel kost ca 80-100,-
Kan je zelf vervangen als je een beetje handig bent. Onderdeel kost ca 80-100,-
-
BMWE39FREAK
Controleer de stekker verbindingen op de raammotor..
Kan zijn dat er slecht contact gemaakt word..en zou je op de stekkers ook even kunnen meten of daar 12 volt op komt als je de schakelaar in drukt..Is dit wel goed dat zal de motor op zijn eind zijn aangezien deze het meest word gebruikt.. Elec.raam motor voor coupe heb ik nog wel liggen mocht je een andere nodig hebben...
Greetz Andre
Kan zijn dat er slecht contact gemaakt word..en zou je op de stekkers ook even kunnen meten of daar 12 volt op komt als je de schakelaar in drukt..Is dit wel goed dat zal de motor op zijn eind zijn aangezien deze het meest word gebruikt.. Elec.raam motor voor coupe heb ik nog wel liggen mocht je een andere nodig hebben...
Greetz Andre
BMW L.A.CarParts
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
hallo mensen, bedankt voor de tips,
maar ik kom er niet uit.
nu dus op zoek naar iemand die zou kunnen kijken wat het is.
misschien iemand hier die iemand weet in de buurt van nijmegen?
bedankt alvast!!
maar ik kom er niet uit.
nu dus op zoek naar iemand die zou kunnen kijken wat het is.
misschien iemand hier die iemand weet in de buurt van nijmegen?
bedankt alvast!!
help je raam een beetje mee als het bij het omhoog gaan hapert. Geen geweld gebruiken, maar een beetje meetrekken. Dan gaat hij meestal weer vanzelf. Daarna op regelmatige basis (dagelijks gewoon een paar keer doen) helemaal omhoog en omlaag laten draaien.
Zelf heb ik daarna geen problemen meer gehad. Motoren moeten blijven werken is het motto. Zo doe ik dat bij alles wat elektrisch is. O.a. het elektrisch schuif/kanteldak.
Zelf heb ik daarna geen problemen meer gehad. Motoren moeten blijven werken is het motto. Zo doe ik dat bij alles wat elektrisch is. O.a. het elektrisch schuif/kanteldak.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 
@ dw70, ok thnx man dat ga ik zeker eerst eens proberen!!! 
Waarschijnlijk loopt je raam te zwaar en stopt deze dus op weerstand.
Rubbers invetten kan al helpen en het mooiste is om de scharnierpunten van het mechanisme even te smeren met goed smeervet. Geen wd40 o.i.d. Dat smeert maar een week
Rubbers invetten kan al helpen en het mooiste is om de scharnierpunten van het mechanisme even te smeren met goed smeervet. Geen wd40 o.i.d. Dat smeert maar een week