16:9 Is mijn navigatie cd of software verouderd ??
-
Martijn M3
16:9 Is mijn navigatie cd of software verouderd ??
Ik heb het idee dat mijn navigatie cd een beetje verouderd is. Ik zie vaak veel mooiere beelden als dat ik zelf heb in de auto. Of ligt dit aan de software van het systeem ???
Re: 16:9 Is mijn navigatie cd of software verouderd ??
Ga naar Instellingen (Einstellungen of Set) en kijk rechtsbovenin. Staat een code, bijvoorbeeld SW 3-1/30 , SW 4-1/60 oid
Wat staat daar bij jou?
Wat staat daar bij jou?
www. M3 register .nl
-
Martijn M3
BertusE46 schreef:Ga naar Instellingen (Einstellungen of Set) en kijk rechtsbovenin. Staat een code, bijvoorbeeld SW 3-1/30 , SW 4-1/60 oid
Wat staat daar bij jou?
Ik heb even gekeken. Bij mij staat er SW 4-1/71
En het is inderdaad een dvd natuurlijk, foutje.
Inderdaad, in principe zou je dus via het service menu Birdview in kunnen stellen.
Maar, een update naar SW 4-1/91 (Nederlandstalig) is natuurlijk nooit verkeerd. Dan gelijk de 2008-1 High Europe DVD erbij en je bent helemaal klaar
Maar, een update naar SW 4-1/91 (Nederlandstalig) is natuurlijk nooit verkeerd. Dan gelijk de 2008-1 High Europe DVD erbij en je bent helemaal klaar
www. M3 register .nl
-
Martijn M3
Het is gelukt. Het ziet er nu al beter uit, maar is het met een update en een nieuwe dvd weer een stuk mooier, moderner of ziet het er nog ongeveer hetzelfde uit dan. Mijn DVD is van half 2007 dus kwa wegen is het niet nodig lijkt me.BertusE46 schreef:Inderdaad, in principe zou je dus via het service menu Birdview in kunnen stellen.