rechterspiegel zakt niet in zn achteruit
-
Aron
rechterspiegel zakt niet in zn achteruit
hallo,
mijn rechterspiegel zakt niet naar beneden als ik hem in zn achteruit zet..(velgbescherming)
heb knopjes al links of rechts geprobeerd..
breeman(bmw dealer) zegt dat alle e60 die functie wel hebben en moet er dus een fout zijn ergens..
alleen moet ik weer een afspraak maken om hun rekening te spekken..
iemand een idee wat het kan zijn??
electrisch doet alles het gewoon..
nu doe ik iedere keer zelf naar beneden bij parkeren..
alvast bedankt
ciao
mijn rechterspiegel zakt niet naar beneden als ik hem in zn achteruit zet..(velgbescherming)
heb knopjes al links of rechts geprobeerd..
breeman(bmw dealer) zegt dat alle e60 die functie wel hebben en moet er dus een fout zijn ergens..
alleen moet ik weer een afspraak maken om hun rekening te spekken..
iemand een idee wat het kan zijn??
electrisch doet alles het gewoon..
nu doe ik iedere keer zelf naar beneden bij parkeren..
alvast bedankt
ciao
Re: rechterspiegel zakt niet in zn achteruit
Die van mij gaat ook niet naar beneden maar wist ook niet dat die het moest doen.
Dus je bent niet alleen met dit probleem
Dus je bent niet alleen met dit probleem
misschien tog een optie uiteindelijk. mijne doet het wel
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

- Kingfisher
- Contacteer:
Volgens mij was het inderdaad een optie. Staat er niet een * bij in het instructieboekje?
Die van mij doet het in ieder geval ook niet.
Best triest dat ze voor zo'n softwarematig dingetje zelfs extra geld vragen bij zulke dure auto's.... (|
Die van mij doet het in ieder geval ook niet.
Best triest dat ze voor zo'n softwarematig dingetje zelfs extra geld vragen bij zulke dure auto's.... (|
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
zelfde als spiegels inklappen. Wat een schande. Dat doet de mijne dan weer niet.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

-
Aron
Nou,
als ik hoor dat er meerdere zijn met hetzelfde euvel zal het idd toch wel een optie zijn..
die gasten bij breeman zijn dan ook niet echt snugger..vond het wel makkelijk bij
mn vorige bmw..zou wel willen weten of het alsnog erop kan..
btw ik heb ook geen klapfunctie helaas..
als ik hoor dat er meerdere zijn met hetzelfde euvel zal het idd toch wel een optie zijn..
die gasten bij breeman zijn dan ook niet echt snugger..vond het wel makkelijk bij
mn vorige bmw..zou wel willen weten of het alsnog erop kan..
btw ik heb ook geen klapfunctie helaas..
Ik heb nog even mijn optielijst gecheckt maar daar staat niks in over parkeerstand vd spiegel ofzo, terwijl het er wel opzit. Helaas heb ik geen inklapspiegels. Blijft raar dat je dat blijkbaar allemaal apart moet kiezen.
De dealer / BMW zal er wel blij van worden ! :pimp:
De dealer / BMW zal er wel blij van worden ! :pimp:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- Kingfisher
- Contacteer:
Oke, maar voor zo'n inklapfunctie zijn nog motortjes nodig om dit te bewerkstelligen dus kan ik me voorstellen dat dat meer kost. Maar de spiegels zijn al elektrisch verstelbaar, er zÃt al een achteruitversnelling in (gelukkig geen optieSuyker schreef:zelfde als spiegels inklappen. Wat een schande.
- lekkerwijf1
Dit is een optie.
Mijn vorige e60 had dit niet, De huidige wel.
Mijn vorige e60 had dit niet, De huidige wel.
-
Alibali
motortje zit er al als je elektrische spiegels heb het glaasje zelf kantelt het is een optie en is software matig zelf heb ik het wel maar gebruik het niet het is zeeeeeer irritant als je moet parkeren en aan die kant staat een auto...
-
Marius
Wat ook goed mogelijk is dat de functie geactiveerd moet worden door middel van het zo genaamde maatregelplan.
Hierbij word alle software geupdate en kunnen extra functie's worden toegepast.
Hierbij word alle software geupdate en kunnen extra functie's worden toegepast.
Zou dit zelf te doen zijn middels een INPA kabel en de behorende software?
Dan zou dit reden voor me zijn om deze aan te schaffen.
Dan zou dit reden voor me zijn om deze aan te schaffen.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
- Kingfisher
- Contacteer:
Zelfde geldt voor inklappen spiegels als je de auto op slot zet. Waarom gebeurt dat niet standaard (bij de modellen met automatisch inklapbare spiegels)? Dat is nou een functie die ik er graag in zou willen hebben, evenals die kantelmodus...
-
Alibali
@ Ralph dit gaat via een INPA kabel inderdaad en de software GT1 en SSS... Dit kan je draaien onder virtual pc ! Je kan daar mee een soort client mee aanmaken en de auto daar mee dus uitlezen en eigenlijk kan je alles doen omdat het de originele sofware is wat BMW zelf ook gebruikt de INPA kabel kan je overal wel vinden met de goedkopere kabels is het wel zo zover ik weet dat je niet de management van je motor aan kan passen en dat kan met de duurdere kabels wel maar aan waardens en verbruik instellingen moet je niet willen rommelen !
Dames en heren..
doe niet zo moeilijk. Volgens mij moet het knopje wat je aan de linkerkant van je linkerdeur (bij de handgreep) hebt om de linker en rechter spiegel te verstellen of naar links of naar rechts staan. Dus als hij het nou niet doet, moet je hem naar de andere kant verstellen en dan weer proberen. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel. Als ik het knopje naar links zet (om mijn linkerspiegel te verstellen) zakt het spiegeltje niet omlaag. Bij rechts wel.
Groet en succes!
Sjaak
doe niet zo moeilijk. Volgens mij moet het knopje wat je aan de linkerkant van je linkerdeur (bij de handgreep) hebt om de linker en rechter spiegel te verstellen of naar links of naar rechts staan. Dus als hij het nou niet doet, moet je hem naar de andere kant verstellen en dan weer proberen. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel. Als ik het knopje naar links zet (om mijn linkerspiegel te verstellen) zakt het spiegeltje niet omlaag. Bij rechts wel.
Groet en succes!
Sjaak