welk type dvd nodig voor navigatie (opgelost)
welk type dvd nodig voor navigatie (opgelost)
Mijn auto van 2004 heeft een fabrieks pijltjes navigatiesysteem waar nu een cd van benelux in zit.Ik wil graag naar europa maar merk dat er veel verschillende typen cd/dvd zijn.
Er staat op mijn speler DVD met code NNR 200-1, volgens mij hoort daar een europe High dvd in klopt dat?
en waar staat op de dvd dan de versie 2008-1 of 2008-2 voor.
Er staat op mijn speler DVD met code NNR 200-1, volgens mij hoort daar een europe High dvd in klopt dat?
en waar staat op de dvd dan de versie 2008-1 of 2008-2 voor.
Laatst gewijzigd door peet330d op 20 feb 2011, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: welk type dvd nodig voor navigatie
Als je een MKIV DVD speler/computer hebt dan hoort daar een BMW Nav High in ja.
Hoi hoi, heb je dvd of cd?
als je cd nodig heb dan kan je af met de vdo navteq cd's, heb deze namelijk ook, downloaden en op laagste snelheid branden, voor elk land heb je buiten de benelux een cd nodig.
Edit...
LAAT MAAR te snel gelezen
als je cd nodig heb dan kan je af met de vdo navteq cd's, heb deze namelijk ook, downloaden en op laagste snelheid branden, voor elk land heb je buiten de benelux een cd nodig.
Edit...
LAAT MAAR te snel gelezen
Het is een mk4 systeem, dat is zeker, er zat v27 op die ik net geupdate heb naar V31 die ook netjes in het display word aangegeven als SW 4-2-00.
Maar hij leest nog steeds geen dvd 2008 high.
Het vreemde is wel dat als je op de cd kijkt er een bestand op staat waar de hele kaart op staat en op de dvd een map waar dat bestand in zit.
Waarom geeft hij dan de melding insert cd ter wijl de dvd er in zit.
Maar hij leest nog steeds geen dvd 2008 high.
Het vreemde is wel dat als je op de cd kijkt er een bestand op staat waar de hele kaart op staat en op de dvd een map waar dat bestand in zit.
Waarom geeft hij dan de melding insert cd ter wijl de dvd er in zit.
Is het een orginele DVD?
welke, de software upgrade of de navigatie?
Maar het antwoord op beide is nee.
Zit nog even te denken aan het cleanen van de lens met zo'n cd borsteltje.
Ben bang dat anders mijn loopwerk niet goed meer functioneert.
Maar het antwoord op beide is nee.
Zit nog even te denken aan het cleanen van de lens met zo'n cd borsteltje.
Ben bang dat anders mijn loopwerk niet goed meer functioneert.
Je zou eens van iemand een MKIV unit moeten lenen en die eens proberen, dan kun je het makkelijk testen.
Misschien iets voor op een meeting? Maar dit klinkt idd als je loopwerk.
Misschien iets voor op een meeting? Maar dit klinkt idd als je loopwerk.
las op een duits forum dat dvd-r beter werken dan de + versies, maar heb het geprobeerd en denk dat het tijd wordt voor een laser revisie.
Heb op een duitse site wel loopwerken en lasersets gevonden maar daar zijn 2 typen van de m3.4.6. en de m3.5 maar welke he'.
Ben er inmiddels achter gekomen dat ik de m3.4.6 nodig heb, dus besteld en maar eens kijken wat er uitkomt als ik die inbouw.
Heb op een duitse site wel loopwerken en lasersets gevonden maar daar zijn 2 typen van de m3.4.6. en de m3.5 maar welke he'.
Ben er inmiddels achter gekomen dat ik de m3.4.6 nodig heb, dus besteld en maar eens kijken wat er uitkomt als ik die inbouw.
Heb mijn MK4 voorzien van een nieuwe laserunit dus hij zou nu weer DVD's moeten kunnen lezen, kan het alleen nog niet testen omdat de bmw bij de garage staat voor garantie reparatie, als hij terug is zal ik vertellen hoe het gegaan is.
Een andere vraag die ik nog heb is of ik mijn pijltjes navigatie met cassette zo kan omruilen voor een oem 16:9 klapscherm en of alle functies dan nog werken van de boordcomputer zoals de bluetooth van de telefoon enz.
Ik begrijp dat er een ander raamwerk in moet, maar dat terzijde.
maar kan ik de kabels allemaal wel gebruiken.
het gaat dan om dit model met klapscherm en cd of cassette, werkt de cd trouwens ook met mp3?

Een andere vraag die ik nog heb is of ik mijn pijltjes navigatie met cassette zo kan omruilen voor een oem 16:9 klapscherm en of alle functies dan nog werken van de boordcomputer zoals de bluetooth van de telefoon enz.
Ik begrijp dat er een ander raamwerk in moet, maar dat terzijde.
maar kan ik de kabels allemaal wel gebruiken.
het gaat dan om dit model met klapscherm en cd of cassette, werkt de cd trouwens ook met mp3?

Nope kabelboom is anders en je moet een bm54 radio unit.
Jouw radio unit zit nu in de headunit en bij een 16:9 zit die apart in de kofferbak bij de navi computer.
Daarbij hoort ook een kabelboom die anders is.
Jouw radio unit zit nu in de headunit en bij een 16:9 zit die apart in de kofferbak bij de navi computer.
Daarbij hoort ook een kabelboom die anders is.
sh**, dacht dat het wel lukte, en met de 4:3 unit, kan het daar wel mee, of hetzelfde verhaal.
Same story.
Neem eens contact op met usedbmwparts.
Hij heeft er meer verstand van en kan je misschien iets leuks aanbieden
Neem eens contact op met usedbmwparts.
Hij heeft er meer verstand van en kan je misschien iets leuks aanbieden
Heb je een DVD waar een map op staat met daarin een zip, bin of ander bestand?peet330d schreef:... Het vreemde is wel dat als je op de cd kijkt er een bestand op staat waar de hele kaart op staat en op de dvd een map waar dat bestand in zit...
heb de mk4 dvd speler voorzien van een nieuwe laser unit en kan nu weer dvd's verwerken, inclusief heel europa, yes.