Windruis door ventilatie roosters
Windruis door ventilatie roosters
Vast enkelen onder ons in het weekend vele km's moeten afleggen, waaronder ik ook. Nu viel mij op, met het harde wind buiten, dat er behoorlijk wat wind door de ventilator roosters komen. Hoe harder de windvlagen buiten, hoe meer gesis ik waarneem. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?? Ik had de stand op auto, airco uit en onderste knopje op automatisch.
Zodra ik de ventilatie uitdruk (off knopje), stopt het windgeruis. Het geblaas komt dus echt uit de roosters, hand ervoor houden en het is goed te merken ook. Climate stond zo uit mn hoofd op 20 en 19.
Mn vraag is natuurlijk, is dit een bekend probleem of hebben meer e60 bezitters hier last van?
maybe belangrijk puntje; 2 maanden terug ofzo is de microfilter vervangen. Ik stond erbij en het plaatsen is echt goed gegaan
Zodra ik de ventilatie uitdruk (off knopje), stopt het windgeruis. Het geblaas komt dus echt uit de roosters, hand ervoor houden en het is goed te merken ook. Climate stond zo uit mn hoofd op 20 en 19.
Mn vraag is natuurlijk, is dit een bekend probleem of hebben meer e60 bezitters hier last van?
maybe belangrijk puntje; 2 maanden terug ofzo is de microfilter vervangen. Ik stond erbij en het plaatsen is echt goed gegaan
-
Alibali
Re: Windruis door ventilatie roosters
Ik heb van zoetermeer naar amsterdam gereden en terug en eerlijk gezegd geen last van gehad hij waaien echt ernstig had wel het gevoel dat elk moment kon opstijgen met windje mee
- Kingfisher
- Contacteer:
Ik ben gisteren ook onderweg geweest, maar heb niks van windgeruis meegekregen (anders dan normaal) vanwege de sterke wind.
En dat terwijl het toch hard waaide hier in de polder en ik ook hoogst illegale (maar voornamelijk zeer legale) snelheden heb gereden.
Geen idee dus wat het probleem bij jou is, ik herken het niet.
En dat terwijl het toch hard waaide hier in de polder en ik ook hoogst illegale (maar voornamelijk zeer legale) snelheden heb gereden.
Geen idee dus wat het probleem bij jou is, ik herken het niet.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
hmm, dit maakt het nog gekker maar gelukkig hoort dit niet zo. Had ook niet anders verwacht, maar wilde toch een bevestiging hebben.. Ik zal eens rondzoeken en anders dealer bellen, of ze een idee hebben waar het aan kan liggen. Mocht ik met iets komen dan plaats ik hier wel een update
-
Alibali
Je kan wel even kijken of je kappen er goed op zitten en ook geklikt zijn..
welke kappen??
-
Alibali
over je lucht filters zitten kappen deze zitten onder je motorkap tegen het raam
Ah de luchtfilters bedoel je. Ga ik controleren zodra ik vrij ben