Uitlaat E46 4cil
Re: Uitlaat E46 4cil
Mocht ik dan nog niet voorzien zijn, graaagg!
Zag dat autospin nog een aantal leuke dingen had liggen, mocht ie een einddemper hebben liggen voor een leuke prijs dan ga ik daar langs en shop ik gelijk even ;D.
Zag dat autospin nog een aantal leuke dingen had liggen, mocht ie een einddemper hebben liggen voor een leuke prijs dan ga ik daar langs en shop ik gelijk even ;D.
-
tommy_hf
@dnl:
Nog even terugkomend op adapters om een 6 cyl pijp op een 4 cyl te schroeven:

De koppelhuls is van BMW zelf en kost 23 euro. Het verloopstuk is ook RVS en komt van http://www.formelk.de en kost iets van 20 euro. Dan kan je een 6 cyl demper monteren.
Het is allemaal wat kleiner dan een sportuitlaat. Op een sportbumper kan zo'n pijp dus een klein beetje verzopen lijken in het gat van de bumper

Nog even terugkomend op adapters om een 6 cyl pijp op een 4 cyl te schroeven:

De koppelhuls is van BMW zelf en kost 23 euro. Het verloopstuk is ook RVS en komt van http://www.formelk.de en kost iets van 20 euro. Dan kan je een 6 cyl demper monteren.
Het is allemaal wat kleiner dan een sportuitlaat. Op een sportbumper kan zo'n pijp dus een klein beetje verzopen lijken in het gat van de bumper

Dat gaat er bij mij ook zeker onder komen, ook gezien mijn middendemper z'n beste tijd wel heeft gehad. Zit alleen nog te twijfelen tussen OEM 6cil of toch iets anders 
www. M3 register .nl
Kijk! Die informatie moet ik hebben ..
Jammer dat die man niet meer reageert die een OEM demper te koop had, vroeg er €50 euro voor (nieuwstaat!)!
Maar het ziet er iig al een stuk beter uit dan de std. 4cil uitlaat.
En met de sierstukken die BMW levert geeft het ook weer een mooi gezicht!
Ik heb 1 koppelhuls nodig? Moet Bertus dan maar even lief aan kijken
Die heeft betere connecties bij BMW
.
Jammer dat die man niet meer reageert die een OEM demper te koop had, vroeg er €50 euro voor (nieuwstaat!)!
Maar het ziet er iig al een stuk beter uit dan de std. 4cil uitlaat.
En met de sierstukken die BMW levert geeft het ook weer een mooi gezicht!
Ik heb 1 koppelhuls nodig? Moet Bertus dan maar even lief aan kijken
Die heeft betere connecties bij BMW
Wat er niet op hoort , moet er ook niet op he 
-
tommy_hf
ehm.. wat doen M5 look imi's dan op een E46? 
Zonder gekheid, op de 318i sedan heb ik een stuk of 5 verschillende sportuitlaten gehad. Bastuck, Supersprint, 2x MK motorsport en uiteindelijk gebleven bij oem 6 cyl pijp. Waarom? Omdat het gat van de bumper anders echt enorm groot is waarin een enkel pijpje verzuipt. Dat het geen 6 cyl is hoor je toch wel. Op m'n coupe zit standaard zo'n soort pijp, wijze les uit het verleden leert me dat ik daar dus van af blijf.
Zonder gekheid, op de 318i sedan heb ik een stuk of 5 verschillende sportuitlaten gehad. Bastuck, Supersprint, 2x MK motorsport en uiteindelijk gebleven bij oem 6 cyl pijp. Waarom? Omdat het gat van de bumper anders echt enorm groot is waarin een enkel pijpje verzuipt. Dat het geen 6 cyl is hoor je toch wel. Op m'n coupe zit standaard zo'n soort pijp, wijze les uit het verleden leert me dat ik daar dus van af blijf.
Dat kan heel goed verklaard wordentommy_hf schreef:ehm.. wat doen M5 look imi's dan op een E46?![]()
Velgen zaten er bij aankoop op en zo gauw mijn banden op zijn wil ik het liefst gewoon originele bmw velgjes hoor
-
tommy_hf
Zodra de 320i demper op is, komt de originele 318i uitlaat weer op de sedan
Zei ik al dat hij RVS is?
Zei ik al dat hij RVS is?
Klein schopje..
Einddemper is al langere tijd binnen, koppelhuls is inmiddels besteld, die zal deze week binnen komen
. Nu alleen nog het verloopstuk, maar ik heb nu alleen een adres in Duitsland. Weet iemand toevallig een adres in Nederland wie dit kan leveren???
Zou hem er nu wel graag onder willen nl. :>
Einddemper is al langere tijd binnen, koppelhuls is inmiddels besteld, die zal deze week binnen komen
Zou hem er nu wel graag onder willen nl. :>
weet niet of je iets van bestelnummers hebt?
Dan bestel ik anders wel twee Daniël
Dan bestel ik anders wel twee Daniël
www. M3 register .nl
Koppelhuls (die bij de Dealer weg moest komen), is al besteld en ligt al klaar.
Moet alleen verloopstuk nog hebben, en die heeft de dealer niet (na mijn weten..). Maar alleen die site in Duitsland blijkt ze te hebben, maar heb daar geen ervaring mee..
Moet alleen verloopstuk nog hebben, en die heeft de dealer niet (na mijn weten..). Maar alleen die site in Duitsland blijkt ze te hebben, maar heb daar geen ervaring mee..
-
tommy_hf
op zich sturen ze het dan gewoon op. Maar een beetje uitlatenboer kan wel iets voor je betekenen denk ik
Die hebben we hier niet, en ben bang dat EPS behoorlijk wat er voor rekent.
Zal die morgen eens bellen, of ze wat voor me kunnen betekenen
..
Zal die morgen eens bellen, of ze wat voor me kunnen betekenen
maak er gelijk een quad van dan
this wel een beetje Ricen vind ik... een dubbele pijp erop als je maar 4cyl hebt.
zou er gewoon een mooi siertopje op doen en klaar.
this wel een beetje Ricen vind ik... een dubbele pijp erop als je maar 4cyl hebt.
zou er gewoon een mooi siertopje op doen en klaar.