BMW E81/E82/E83/E87/E88 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: BMW E81/E82/E83/E87/E88 Styling... Hoe moet het dan wel?
Neem jij dan wel een breedset... ??
ALS ik het geld had, wel ja ..
En als het past ... Velgen blijken nog al een probleem te zijn voor/op een 1 Serie..
En als het past ... Velgen blijken nog al een probleem te zijn voor/op een 1 Serie..
Klopt, minder ruimte als een E46 achterin...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Dikke bom op wielen
Ik vind het echt een top combinatie!
Twijfel alleen over de spiegelkappen ..
Ga toch eens informeren wat mij deze "look" in totaal zou kosten. Dus velgen laten coaten en 2ehands spiegelkappen laten spuiten.
Twijfel alleen over de spiegelkappen ..
Ga toch eens informeren wat mij deze "look" in totaal zou kosten. Dus velgen laten coaten en 2ehands spiegelkappen laten spuiten.
Het is wel super gaaf!
Al gaf de eigenaar al toe dat er zo niet echt fijn mee te rijden viel. Maar goed, de Einser is er nog maar een paar maand en blijft nog wel een paar jaar dus wie weet ..
Al gaf de eigenaar al toe dat er zo niet echt fijn mee te rijden viel. Maar goed, de Einser is er nog maar een paar maand en blijft nog wel een paar jaar dus wie weet ..
Bij mij 3, en ik ben er nog niet helemaal uit qua hoogte... Althans ik wel, de vriendin nog niet
Maar on topic, zo vind ik zwarte wielen nog wel goed staat... Met de auto plat op zijn buik, een flinke velgmaat en goed breeduit
Maar on topic, zo vind ik zwarte wielen nog wel goed staat... Met de auto plat op zijn buik, een flinke velgmaat en goed breeduit
Mooie 1 series. Was wennen denk ik. In het begin vond ik ze minder. Maar ze worden steeds mooier.
Schroefset Beste uitvinding ooit. Ben drie keer terug gegaan om hem lager te zetten. En het leukste is hij kan ook weer best hoog.
Schroefset Beste uitvinding ooit. Ben drie keer terug gegaan om hem lager te zetten. En het leukste is hij kan ook weer best hoog.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +