Telefoon via Blue tooth
Telefoon via Blue tooth
Mij BMW 525d touring 2004 heeft een af fabriek carkit, Blue tooth. Dat werkt uitstekend met een HTC diamond echter, die is wel echt aan vervanging toe. De vraag is nu welke telefoon pas bij de carkit. BMW heeft als antwoord daarop 2 oude nokia toestellen, dat gaat m niet worden! Ik heb ook geen winkels gevonden waar je even kunt experimenteren.. Wie heeft ervaring met HTC, Apple of Samsung waarmee je niet alleen kunt bellen maar waarbij je ook je telefoonboek kunt raadplegen? Andere suggesties zijn welkom... groet!
Re: Telefoon via Blue tooth
Ron,
Misschien wel aardig om je HIER eens eerst voor te stellen, wel zo netjes. Maar goed betreft je vraag. Ik heb ook vanuit fabriek Bluetooth in mijn 2006 E61. Zowel mijn BlackBerry 9600 als mijn vrouw haar iPhone 3G doen het er prima op, inclusief adres boek vanuit de iDrive.
Misschien wel aardig om je HIER eens eerst voor te stellen, wel zo netjes. Maar goed betreft je vraag. Ik heb ook vanuit fabriek Bluetooth in mijn 2006 E61. Zowel mijn BlackBerry 9600 als mijn vrouw haar iPhone 3G doen het er prima op, inclusief adres boek vanuit de iDrive.
Ik heb vandaag een IPhone 4 gekoppeld aan een originele BMW Blue tooth. Gaat perfect ook met adresboek.
Mijn nokia g8 pakt hij ook gewoon met adresboek
Mijn HTC Touch Pro2 herkent hij meteen als ik in de auto stap, inclusief telefoonboek enz.
Maar elke beetje hippe vogel kiest tegenwoordig een iPhone ...
Maar elke beetje hippe vogel kiest tegenwoordig een iPhone ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
hij pakt zelfs 2 gsm tegelijk. mijn vrouw iPhone 1ste generatie en mijn htc hd2.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Beste mede-BMW-ers,
Mijn BMW geeft sinds kort problemen met mijn iPhone 4 (software 4.3.1). De telefoon is gekoppeld met de BMW, maar hij leest mijn telefoonboek niet. Meerdere keren nu bij de garage geweest, maar het probleem blijft. Iemand een oplossing?
Rinus
Mijn BMW geeft sinds kort problemen met mijn iPhone 4 (software 4.3.1). De telefoon is gekoppeld met de BMW, maar hij leest mijn telefoonboek niet. Meerdere keren nu bij de garage geweest, maar het probleem blijft. Iemand een oplossing?
Rinus
tis de nieuwe LG geworden, werkt uitstekend! Ik heb ook het vermoeden dat he gewoon heeeeeel erg lang duurt voordat een nieuwe telefoon voor het eerst gesynchroniseerd is. Dat duurde wel 10 minuten bij deze telefoon. Misschien dat gewoon geduld hebben werkt..?!