sander's e36 320 cabrio.. l+r uitlaat geplaatst...
Re: sander's e36 320 cabrio.. 18"...witte knippers..
De witte knippers zijn inderdaad wel een verbetering!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Yeah de spatborden zijn ook langer dusja opzich wel logischNielsE36 schreef:6 cm verschil in lengte? Nooit gerealiseerd!sander320 schreef:de hiervoor genoemde motorkap gaat helaas niet door.. eenmaal aangekomen daar bleek de kap van een compact te zijn.. scheelt een centimeter of 6 in lengte met m'n cabrio motorkappie
Verder een nette coupé. Ik ben niet zo'n van van de achterbumper + achterlichten, maar verder ziet ie er top uit![]()
Zwarte strips op de bumper maakt er idd meer een geheel van!
Haha juistemsander320 schreef:haha ja dat klopt, jij zat in een blauwe coupe, ging mij eerst voorbij, toen ik jou en daarna ging je eraf. hebt wel andere velgen eronder als op de foto's die ik nu zie..? of ligt dat aan mij?

Kijk! Goed bezig kerel.
Die stootstrips mat zwart staat inderdaad veel beter!
Maakt weer één geheel he
Goed bezig!
Je komt er wel
Die stootstrips mat zwart staat inderdaad veel beter!
Maakt weer één geheel he

Goed bezig!
Je komt er wel

Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
ja, ja alles op z'n tijd he?
ga nu denk ik tocm maar de stap maken om de bumpers iets meer oem te krijgen, de oem achterbumper heb ik nog voor word dan toch m3 style.. is toch het mooist vind ik.. maar heb geen haast dus... oem m3 bumper veel duurder ( gebruikt..)dan bijv. een HL- variant?? toevallig iemand idee??
ga nu denk ik tocm maar de stap maken om de bumpers iets meer oem te krijgen, de oem achterbumper heb ik nog voor word dan toch m3 style.. is toch het mooist vind ik.. maar heb geen haast dus... oem m3 bumper veel duurder ( gebruikt..)dan bijv. een HL- variant?? toevallig iemand idee??
Jaa precies, je moet nooiit haast hebben met auto's vind ik.
Alles op ze tijd inderdaad. Je moet dat soort niet " ff snel " doen.
En al helemaal niet afraffelen!
Ik ben zeer te spreken over de M-tech bumpers van HL-Automotive.
Tenminste, in ieder geval over de voorbumper! Achterbumper ligt nog in het pakhuis ingepakt en wel.
Voorbumper vind ik absoluut niet verkeerd.
Oem M-tech bumpers word je bang van de prijs denk ik!
Is allemaal wel leuk om het oem te houden, maar soms zijn de prijzen oem prijzen toch net iets TE vind ik
Maar ik persoonlijk vind die van HL-Automotive niet verkeerd.
Is misschien kwestie van mening. Maar goed, dat zou je zelf moeten ordelen denk ik!
Maar de stap naar de bumpers is omdat?
Je dit toch niet echt mooii vind? Of omdat je het liever geen " autostyle " idee wil geven
Moet je eerlijk zeggen nu je de stootstrips heb gespoten deze bumpers niet eens zo heel erg tegenvallen hoor!
75% rijdt natuurlijk al met de M-tech bumpers. Jij heb weer is wat anders!
Haha. Maar goed, de M-tech bumpers staan altijd netjes! Vind het zeer sportief staan. En het is toch Bmw!
Mooier kan het niet toch?
Alles op ze tijd inderdaad. Je moet dat soort niet " ff snel " doen.
En al helemaal niet afraffelen!
Ik ben zeer te spreken over de M-tech bumpers van HL-Automotive.
Tenminste, in ieder geval over de voorbumper! Achterbumper ligt nog in het pakhuis ingepakt en wel.
Voorbumper vind ik absoluut niet verkeerd.
Oem M-tech bumpers word je bang van de prijs denk ik!
Is allemaal wel leuk om het oem te houden, maar soms zijn de prijzen oem prijzen toch net iets TE vind ik

Maar ik persoonlijk vind die van HL-Automotive niet verkeerd.
Is misschien kwestie van mening. Maar goed, dat zou je zelf moeten ordelen denk ik!
Maar de stap naar de bumpers is omdat?
Je dit toch niet echt mooii vind? Of omdat je het liever geen " autostyle " idee wil geven

Moet je eerlijk zeggen nu je de stootstrips heb gespoten deze bumpers niet eens zo heel erg tegenvallen hoor!
75% rijdt natuurlijk al met de M-tech bumpers. Jij heb weer is wat anders!
Haha. Maar goed, de M-tech bumpers staan altijd netjes! Vind het zeer sportief staan. En het is toch Bmw!
Mooier kan het niet toch?
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
simon, je hebt inderdaad gelijk wat dat haasten, dat werkt(bijna) nooit, vandaar dat ik over de bumpers ook rustig nadenk, achteraf spijt hebben is ook zowat. vind de bumpers opzich niet lelijk,zeker met de zwarte rand nu, maar ze hebben wel een beetje een "autostyle"gehalte( vooral voozijde) wat je bij m-tech niet hebt, nadeel is inderdaad dat half nederland ze heeft. even rustig over nadenken gewoon... de tijd zal het leren.. 

Alternatief is originele bumper met onderlip, heb je in diverse uitvoeringen van verschillende fabrikanten. Niet allemaal even mooi, maar sommigen staan erg knap en het smoelt toch anders dan M-tech die je vaak tegenkomt. Ik vind bijvoorbeeld die van Verheeske wel gaaf staan!
http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/ve ... ml#p167187
http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/ve ... ml#p167187
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
ziet er inderdaad een stuk netter en strakker uit,op naar de bumpers zou ik zeggen! 

///M-power
Netjes die knipperlichten, veel beter! Andere bumpers en je hebt een dikke caab!
Re: sander's e36 320 cabrio.. andere achterlichten..
heb via mp een setje andere achterlichten gekocht.. rood/ smoke oem style..nog specifiek gevraagd of dat zwarte niet gespoten was.. en nee dat was niet zo. eenmaal thuisgestuurd bleek dat dus wel het geval en nog slecht gespoten ook( bedankt sander walstra!!) maar ik heb ze schoongemaakt en bleek dus gewoon oem rood/ oranje te zijn.. iets aangepast omdat ik het oranje niet zo mooi vind... en dus uiteindelijk op zoek naar echte rood/witte/ smoke..

morgen voor de apk.. eens even zien wat dat gaat worden....

morgen voor de apk.. eens even zien wat dat gaat worden....

Goed bezig, achterlichten staan best goed hoor 
over M bumperts gesproken
(schijnt OEM te zijn, wel mee geprutst maar schuurpapier doet wonderen, misschien de moeite gezien de prijs
)
http://link.marktplaats.nl/438868403

over M bumperts gesproken
(schijnt OEM te zijn, wel mee geprutst maar schuurpapier doet wonderen, misschien de moeite gezien de prijs

http://link.marktplaats.nl/438868403
achterlichten lekker laten zitten zo joh,
vind het wel origineel, en het is zowieso een erg goede vooruitgang
de achterkant oogt gelijk heel anders! goed bezig!
vind het wel origineel, en het is zowieso een erg goede vooruitgang
de achterkant oogt gelijk heel anders! goed bezig!

>>>>Showroom E36's<<<<
thanx allemaal voor de reactie's... voorlopig blijven deze achterlampen zowizo wel zitten..
probleempje... bij mij apk station waar ik normaal heen ga kon mijn auto de brug niet op omdat ie te laag was, ook niet met wat blokken..( brug was vrij steil idd) maar nu dus een andere afspraak gemaakt...
vandaag wel de hardtop eraf gehaald, wat nog een klein probleempje gaf.. ! pennetje van de vergrendeling links achter was iets verschoven waardoor ie niet loskwam.. hele mechanisme van de kap afgeschroefd, pennetje terug getikt en toen kwam ie...
helaas is m'n hemeltje er niet beter op geworden in de tussentijd, dus die heeft beste vocht/ weerplekken erin..
tips omdat schoon te maken of is de hemel los te vervangen??
probleempje... bij mij apk station waar ik normaal heen ga kon mijn auto de brug niet op omdat ie te laag was, ook niet met wat blokken..( brug was vrij steil idd) maar nu dus een andere afspraak gemaakt...
vandaag wel de hardtop eraf gehaald, wat nog een klein probleempje gaf.. ! pennetje van de vergrendeling links achter was iets verschoven waardoor ie niet loskwam.. hele mechanisme van de kap afgeschroefd, pennetje terug getikt en toen kwam ie...
helaas is m'n hemeltje er niet beter op geworden in de tussentijd, dus die heeft beste vocht/ weerplekken erin..

tips omdat schoon te maken of is de hemel los te vervangen??