Bastiaan - BMW 323CI

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Beieren

Re: Bastiaan - BMW 323CI

Bericht door Beieren » 07 apr 2011, 20:44

:jack: Qp heb je daar!!

Mag ik vragen waar je je ramen hebt laten tinten en hoeveel % zijn ze?

AnED

Bericht door AnED » 08 apr 2011, 19:42

Deze jongen is irl nog mooier dan op de foto's!

Ook wij zijn helemaal weg van je velgen! :duim:

black compact

Bericht door black compact » 08 apr 2011, 20:11

top auto :duimen: :duimen:

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 08 apr 2011, 21:30

Netjes ;) Die angeleyes zijn ook erg tof, trekt vast raar kijkende mensen als je ze van kleur laat veranderen. :jack:

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 25 okt 2011, 12:21

We zijn weer een tijdje verder inmiddels..
Mijn velgen zijn beschadigd bij het vervangen van mijn banden (putten, kapotte randen en dof uitgeslagen), deze zijn op dit moment wegebracht. :nee:
Ik heb sinds kort een half lederen (zwart) M3 interieur in de auto geplaatst, ik heb hier alleen nog geen goeie foto's van.
Op dit moment ben ik opzoek naar carbon inleg voor mijn dashboard en overige panelen.

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 25 okt 2011, 12:27

Over het algemeen gebruik ik de kleuren (uiteraard) vrij weinig, hierdoor weten de meesten niet dat dit tot dat mogelijkheden behoord. Op meetings e.d. zie je soms wel verbaasde reacties van mensen :leip:

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 25 okt 2011, 15:08

Black-Angel schreef:Over het algemeen gebruik ik de kleuren (uiteraard) vrij weinig, hierdoor weten de meesten niet dat dit tot dat mogelijkheden behoord. Op meetings e.d. zie je soms wel verbaasde reacties van mensen :leip:
Haha wel gaaf! Ik had in mijn oude honda crx zelf gemaakte angeleyes, de leds heb ik vervangen toen door ultra paarse, enigste zover ik weet. Zag er erg dik uit, weet wel dat echt iedereen keek toen als je in het donker even de xenon uit deed, icm met de gifgroene neon het zag er heel bruut uit iniedersgeval. Dus kan me best de reacties in denken op die meets :duimen: zie spoiler
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Rolling filmpje is ook erg mooi gedaan. Nooit gezeur gehad met je raamblindeering? De mijnen is een heel stuk lichter namelijk en dat is 70% door latend.

Balen van je velg :nee:

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 26 okt 2011, 14:33

Dat is wel cool gedaan! Ik ben zelf niet handig genoeg om dat in elkaar te kunnen zetten ;)

Ik heb onlangs mijn zijvoorruiten terug laten tinten naar 50%, omdat ik voorheen 35% rondom had.
Doordat ik voorheen een vooral grijs interieur had en nu meer zwart heb ik voor wat meer zekerheid gekozen.
Ik heb nu 50% voor en 35% achter, de lichtdoorlaat moet eigenlijk 55% zijn en bovendien zit je nog met de standaard tint..

Ik verwacht dat mijn velgen er wel weer netter uit komen te zien :)
Ik zit er wel over na te denken om andere velgen te nemen..
Misschien nog iemand ideeën? :P

Diezel

Bericht door Diezel » 26 okt 2011, 22:41

Ik denk dat je klassiek voor 19" CSL VMR's moet gaan, die staan zo dik(wil ik nu ook graag :emo: )

Vette QP btw, als ik je M-tech packet zo zie op een zwarte QP wil ik dit maandag ook direct laten doen! Waar heb je dit laten doen als ik vragen mag? en wat was de prijs voor de totaal klus?

Diezel
Afbeelding
BMW: Bayerische Motoren Werke

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 27 okt 2011, 13:25

Thanks, ja de hele koplamp moest uit elkaar zat gekit daarna de ledjes eruit freeze en nieuwe erin lijmen met transperant lijm. Vervolgens ledjes solderen en het zooitje in elkaar zetten en lijmen. :duim: Ow zo maar met 50% heb je nog politie geneuzel toch? Daar heb ik voor legaal gedaan dat is gewoon 1 of 2 tintjes donkerder dan orgineel je ziet wel dat het zwart is maar kunt het door heen kijken. Had graag donkerder geweld maar geen zin in gezeik met de politie. -_- Achter is ook niet de aller donkerste omdat ik dan weer het teveel grijs kenteken effect vind krijgen. Maargoed over een tijdje laat ik ook de voorraam heel lichttinten waar door weer alle ruitjes wat donkerder lijken ;) Kwa velgen misschien bbs lemans met zwart hart. Vind zowiezo zwart met chrome heel erg vet op een zwarte auto even van dit forum geleent.
AfbeeldingAfbeelding
:love:
Of dit
AfbeeldingAfbeelding
Jezus op een zilvere coupe is het ook echt :kwijl: Word denk ik de mijnen toch maar op mp knallen en dit halen rond april :gek:

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 27 okt 2011, 17:10

Diezel schreef:Ik denk dat je klassiek voor 19" CSL VMR's moet gaan, die staan zo dik(wil ik nu ook graag :emo: )

Vette QP btw, als ik je M-tech packet zo zie op een zwarte QP wil ik dit maandag ook direct laten doen! Waar heb je dit laten doen als ik vragen mag? en wat was de prijs voor de totaal klus?

Diezel
Die velgen blijven inderdaad wel vet :P
Ik heb de M-tech bodykit besteld bij Wheels Online, deze heeft hij weer besteld bij een BMW dealer in Duitsland wat hij aan gaf. Ik was ongeveer €2000 kwijt, voor de complete set (toen der tijd iets van €1150) inclusief spuiten en montage. :)

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 27 okt 2011, 17:33

Ik ben in de tijd dat ik 35% tint (lichtdoorlaat) rondom heb gehad één keer aangehouden i.v.m. mijn ramen, ik heb er ongeveer 2,5 jaar mee gereden denk ik.. Op dit moment is het eigenlijk heel erg licht geworden vergeleken met wat ik had, hierdoor zal ik toch veel minder snel worden aangehouden hiervoor (ook al is het inderdaad wel mogelijk)..
Afbeelding
Dit is nog een foto van 35% rondom met mijn grijze bekleding, hierbij kan je overigens nog gewoon door de auto heen kijken.. :P
De combinatie met volledig zwart (5% geloof ik) en voor de legale tint staat niet echt mooi, maar met 50% ben je er nog niet inderdaad.. Ik hoorde laatst bij wegmisbruikers (mijn zwager was toen aangehouden) dat 55% lichtdoorlaat legaal is op dit moment, en daarbij zit er vaak nog een af-fabriek-tint die er al in mee is genomen.

De BBS Le Mans met zwart hart vind ik ook wel wat hebben, z' n combinatie hiervan chrome rand ben ik ook gewend bij mijn auto. Ik weet alleen niet of ik daar bij blijf.. :shine:

smokey_fluppe

Bericht door smokey_fluppe » 27 okt 2011, 18:23

Vette coupé hoor :duim:
Nu ik de :///m: kit op jou auto zie ben ik er :love: op,
dus wat sparen en tegen de zomer ook 1 op mijn coupé, tis ook een zwarte dus zal het ook vet bij mij staan.
ook hele mooie velgen trouwens :ja:

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 27 okt 2011, 23:07

Black-Angel schreef:Ik ben in de tijd dat ik 35% tint (lichtdoorlaat) rondom heb gehad één keer aangehouden i.v.m. mijn ramen, ik heb er ongeveer 2,5 jaar mee gereden denk ik.. Op dit moment is het eigenlijk heel erg licht geworden vergeleken met wat ik had, hierdoor zal ik toch veel minder snel worden aangehouden hiervoor (ook al is het inderdaad wel mogelijk)..
Afbeelding
Dit is nog een foto van 35% rondom met mijn grijze bekleding, hierbij kan je overigens nog gewoon door de auto heen kijken.. :P
De combinatie met volledig zwart (5% geloof ik) en voor de legale tint staat niet echt mooi, maar met 50% ben je er nog niet inderdaad.. Ik hoorde laatst bij wegmisbruikers (mijn zwager was toen aangehouden) dat 55% lichtdoorlaat legaal is op dit moment, en daarbij zit er vaak nog een af-fabriek-tint die er al in mee is genomen.

De BBS Le Mans met zwart hart vind ik ook wel wat hebben, z' n combinatie hiervan chrome rand ben ik ook gewend bij mijn auto. Ik weet alleen niet of ik daar bij blijf.. :shine:
Ja dat is ook zo wat je gewend bent, daarbij staat het wel echt prachtig vind je huidige velgen ook mooi en dik. Maar varriatie dat is toch iets wat je als eigenaar wil. Je wil weer wat nieuws, als je even met iets rijd word het ook zo gewoon, zo heb ik mijn crx verschillende bumpers motorkappen geven verlichting wielen 3 verschillende sets in de 5jaar dat ik hem heb gehad.

MBT tot de ramen aangezien ze vaker en vaker met tintmannen werken heb ik dat risco niet genomen. Mijn crx was achter en voor op de donkerste tint die ze hadden dat is 3enhalve maand goed gegaan tot ik een politie tegen kwam die niks te doen had. Al met al zag het er gewoon echt dik uit zie spoiler
Afbeelding
Afbeelding

Black-Angel

Bericht door Black-Angel » 04 nov 2011, 10:31

De ramen zoals bij de CRX zijn inderdaad wel mooi emt die tint. Tegenwoordig hoef je het niet meer te proberen inderdaad, want dan pakken ze je er gelijk tussenuit. Hier in de buurt heb ik ze nog niet gezien met een tintman apparaat, maar die zullen ze bij de grotere controles wel hebben denk ik. :bang:

Ja, je blijft eigenlijk altijd wel veranderen, maar dat is misschien ook wel het leuke ervan.. :P
Je afbeelding ziet er trouwens goed uit, heb je ook xenon in je mistlampen?

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”