Gérald's 328ci showroom geupdate met meer foto's
- Gérald320icabrio
Re: Gérald's 328ci showroom
Gister ook weer een leuk grapje gehad... Het accu lampje ging onder het rijden branden. Bij de benzinepomp gestopt motor afgezet en kreeg hem niet meer gestart. ANWB erbij gehaald en de conclusie was een kapotte waterpomp. Auto op het transport gezet en vandaag al weer klaar. Ben op het moment aan het werken dus ga ik morgen naar de garage. Kostenplaatje: 370 euries.
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.
- darkdriver
- Gérald320icabrio
Jammer dat ze nu in de garage staat... Maar bedankt... Morgen staat ze weer voor de deur.
- Gérald320icabrio
Net mn velgen te koop gezet op het forum. Ben bezig met een setje 19 inch ..... (blijft nog even afwachten) Dus binnnenkort (hoop al heel heel snel) een nieuwe set wielen 18 of 19 inch.
- Gérald320icabrio
Re: Gérald's 328ci showroom nieuwe velgen komen eraan!
De kogel is door de kerk: Ik heb eindelijk nieuwe velgen gekocht. Na een aantal pogingen om een nieuwe set wielen te bemachtigen is het dan eindelijk gelukt. Morgen reis ik af naar het zuiden van het land om ze op te gaan halen. Wat het is geworden laat ik nog even in het midden. Sommigen zullen het niet mooi vinden denk ik, maar ik vond het altijd wel wat hebben. Klein tipje van de sluier: 19 inch 235 voor en 255 achter...
Foto's volgen!!!
Foto's volgen!!!
- Gérald320icabrio
Re: Gérald's 328ci showroom geupdate met meer foto's
Hier zijn ze dan: 19 inch AC Schnitzer Type 4 met 235/35/19 voor en 255/35/19 achter

En dan nog een paar foto's van mijn oude e36 cabrio, omdat ik hem zo mooi vond:

Hier zit ik achterin, toen was ik nog jong rijk en aantrekkelijk

En dan nog een paar foto's van mijn oude e36 cabrio, omdat ik hem zo mooi vond:

Hier zit ik achterin, toen was ik nog jong rijk en aantrekkelijk
- Gérald320icabrio
Nu wil ik toch aan de voorkant een paar cm omlaag gaan, de ruimte tussen de band en wielkast is me net iets te veel. Iemand een goede oplossing? De achterkant kan niet lager zonder rollen, dus het gaat me alleen om voor.
Mooie wagen(s)!
Denk dat je met enkel verlagingsveertjes al een heel eind komt.
Denk dat je met enkel verlagingsveertjes al een heel eind komt.
- Gérald320icabrio
Ja alleen ze gaan meestal per 4 volgens mij, en dan moet ik die achterste 2 weer verkopen anders ligt het toch maar weer in de weg. Er ligt al een halve auto in mijn veel te kleine schuur... Ik wil of m-tech veren of van eibach en geen hakkie-takkie merk. Dus het zoeken zal een deze dagen wel weer gaan beginnen
-
Griffendahl
Geen hakkietakkie merk, maar wel een halve verlaging 
Achter zal die dan zowieso nietzoveel zakken tov van voor? Kzou me er niet zo druk over maken, en een complete set nemen. Eibach zou n goede oplossing zijn?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- Gérald320icabrio
@Griff Tuurlijk wil ik achter ook verlagen, maar ik wil niet gaan rollen. Als het zou gaan zonder rollen is de keuze al gemaakt. Het lijkt mij dat ik achter te weinig over heb om te verlagen, aangezien het nu al aanloopt als ik iets te hard over een drempel rijd.
Mn velgen zijn eigenlijk 3e keus, nadat de bbs lemans verkocht waren en de alpina b7 niet meer verkrijgbaar waren. Ik wilde er geen dag meer mee w88. Ben er nu zeer tevreden mee, het schoon houden is kinderspel.
Mn velgen zijn eigenlijk 3e keus, nadat de bbs lemans verkocht waren en de alpina b7 niet meer verkrijgbaar waren. Ik wilde er geen dag meer mee w88. Ben er nu zeer tevreden mee, het schoon houden is kinderspel.
-
Griffendahl
Eibach verlaagd achter nauwelijks, maar dan heb je wel voor en achter op elkaar afgestemd en dat lijkt mij persoonlijk toch wel wenselijk. Alleen voor verlagen is naar mijn mening kwalitatief net zo matig als er een of ander chinees merk onder te gooien.
-
black compact
mooie velgen hoor
en je bent goed bezig
en je bent goed bezig
- Gérald320icabrio
Aan de achterkant heb ik nog maar een goeie vingerdikte over, en het loopt al regelmatig aan. Dus ik twijfel er nog te veel over, voorlopig wacht ik er nog mee.