onderhoud en idrive

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Gebruikersavatar
suyker
Berichten: 1608
Lid geworden op: 12 jan 2011, 08:54

Re: onderhoud en idrive

Bericht door suyker » 12 mei 2011, 06:07

klopt.

Je kan via boardcomputer wel de temp op max zetten zodat hij heter wordt en beter verbrand. Verder doet hij idd dit al periodiek
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

z3mrunner
Berichten: 688
Lid geworden op: 21 nov 2010, 13:31

Re: onderhoud en idrive

Bericht door z3mrunner » 12 mei 2011, 06:43

Die optie is me nog niet opgevallen binnen de boardcomputer. Toch mar eens even kijken vandaag.

Gebruikersavatar
suyker
Berichten: 1608
Lid geworden op: 12 jan 2011, 08:54

Re: onderhoud en idrive

Bericht door suyker » 12 mei 2011, 16:04

ja dat kan alleen door mensen met de juiste gereedschap. Dus niet zelf te doen in idrive. Dient aangesloten te worden met bepaalde kabels
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles

Dark knight edition
Afbeelding

konnie1
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 mei 2011, 15:33

Re: onderhoud en idrive

Bericht door konnie1 » 17 mei 2011, 22:04

Weet iemand wat voor een amperage accu er af fabriek inzit?

In die van mij zit nu een 85ah deta accu, gisteren stond ik te kijken bij een garage en zag een 2008 e60 520d met een originele 80ah bmw accu (deze leek ook kleiner als mijn eigen accu).

ik wil uit eindelijk mijn accu vervangen dus zou graag willen weten welke accu's er allemaal in kunnen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”